Gå til innhold

Hva er det med Reima luer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler "alle" foreldre kjøper Reima luer til barna sine. Jeg har ikke en eneste til sønnen min, og ikke andre dyre merker heller. Synes faktisk det er ganske stygt med den Reima logoen trykka i fronten på hver en lue.

Så, hva er det med Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kun reimaluer. Men ingen andre Reima-klær.

Luene til Reima har utrolig gor passform. De sitter godt på hodet, dekker ører og nakke godt og det er ULL i vinterluene.

Etter utrolig mange bomkjøp når det gjelder luer, så kjøper vi nå KUN reimaluer:)

Skrevet

Enig med 22.57. Har en del Reima luer til mine nettopp pga de sitter bra på hode og dekker der de skal. Har kun kjøpt ei billig lue på h&m til mine og den virket helt ok med en gang. Men så merket jeg at den ikke dekket ørene dersom det blåste og at den abolutt ikke satt på plass slik den skullke. Jeg kjøper dyrere luer med god passform og som har ull i seg. Det behøver nødvendigvis ikke være Reima.

Skrevet

De har god passform, har vindstopper over ørene, de klør ikke og de er billige

Dessuten matcher de fargene på dressen (vi bruker reimadress fordi det er den jeg synes er best).

Skrevet

Akkurat den logoen hadde jeg driti i, det er mye annet med logo på også. Men jeg ser at mange har den, og så mange kan jo ikke ta feil? Da må den jo være god? :) Vurderer å kjøpe det til minsten hvertfall. Om jeg trer på jenta en reimalue kommer hu til å spy ;)

Skrevet

ja det er da billig med 150-250 kr for en skikkelig god lue. Kvaliteten er god, så den kan gjerne brukes et par sesonger også.

Skrevet

reima lunene er fantastiske:)

Jeg liker IKKE reima ellers; synes dressene er heslige og vottene er absolutt ikke hverken varme eller vanntette.

men luene er veldig gode. Hovedgrunnen (synes jeg) er den gode passformen. Du kan finne ei lue som passer enten barnet har lite hode, stort hode, rundt hode, ovalt hode osv. Vinterluene har vindstopper og ull i stoffet. De dekker godt over ørene og "glir" ikke opp slik jeg opplever at mange av billig-luene gjør men holder seg på plass!

Poden her har hatt sine 2 reima vinterluer nå i 3 år. De er vasket utallige ganger men passformen er like fin:)

Skrevet

Har en Reima lue og kommer ikke til å kjøpe fler. Bare dritten. Finns masse andre luer som er vel så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...