Gå til innhold

Navn, navn, navn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg da, rugesjuk som juling, og tenker på hvilket navn jeg ville gitt til et fremtidig barn nå som førstemann er blitt så himla stor over natta! Hvordan kan det ha seg at en 3,5 åring får tenåringsfakter over en uke forresten?? Hvor i alle granskoger er den lille pjokken som satt på fanget og koste mamma? Nå er det "Jeg klarer sjøl, ikke mas!" eller "Jeg er for stor til sånt!"... Så da tenker vel instinktene mine "Hey, godt jobba! Nå er denna selvstendig, da kan du lage ny! Hæpp, hæpp! Den skulle helst vært øagd i går!!"

Og da er vi tilbake på navn <3 Storebror heter Alex, ikke noe forkortelse for noe, rett og slett bare Alex. Så, hvis jeg blir gravid med jente så fort gubben sier at han er klar ("Det var da voldsomt til mas da kjerring!!") kan hun hete Emily? Jeg liker internasjonale navn som dere ser :P Og hva kan en bror evnt hete? Jeg er helt raka på guttenavn her jeg sitter. Har en del negative assosiasjoner med en del guttenavn, så er ikke så lett. Alex bare "kom til meg en stormfull kveld" eller no, tenkte ikke stort over det før navnet falt ned i fanget på meg.

Men, Alex og Emily. Fint, sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke navnet Emily. Kjedelig og intetsigende

Skrevet

Kjedelig og intetsigende? Svært så høye krav du stiller til et navn da. Kanskje Aurora Borealis er et bedre valg da? Det er breddfullt av både mening og innhold.... Dog litt for eksentrisk for meg.

HI

Skrevet

Du spør etter meninger og når man svarer hva man ærlig syns så er du frekk tilbake. Om du ikke tåler å høre at folk ikke liker navnet så bør du ikke spørre.

Skrevet

Frekk? Jeg sa bare min mening tilbake. Om du ikke tåler å få høre hva folk mener om dine meninger får du la være å legge de ut på nett.

HI

Skrevet

Jeg spurte aldri om din teori på hvilke navn jeg liker.

Skrevet

Nuvel. Når man kaller et navn for kjedelig og intetsigende tilsier det jo at man har preferanser til mer eksotiske og uvanlige navn. Og gir du din mening får du min mening. Det kalles en diskusjon.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...