Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Så er liksom ingenting på stell! Han glemmer at de må ha mat klokken etellerannet, glemmer bleier, glemmer soving i rett tid, glemmer å tenke på middag (kikker forvirret i kjøleskapet halvannen time etter at de burde spist), begynner tidkrevende aktiviteter tyve minutter før sengetid osv osv.. Altså, ingen skade skjedd, han er en god far og er flink til å finne på ting, han bare skjønner liksom ikke at dagen krever litt rutine og at dn voksne må være i forkant! Må legge til at han ALDRI klarer å rydde litt underveis... *litt frustrert men klager her framfor til han*
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Hehe, du beskrev akurat min mann:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Da jeg var liten så var det vanlig middag og så var det pappa-middag. Pappa-middag spiste vi når mamma var på kurs og besto av enten: 1. Pølse 2. Pannekaker 3. Gradiosa Og så fikk vi se på tv mens vi spiste. Utrolig stas:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Dere har åpenbart valgt feil mann! Ikke at min er perfekt, men han har hatt ansvaret og har ofte ansvaret så ofte at dette er ikke noe problem. Det er f.eks. han som tar alt nattevåk, så han er rimelig nøye på mat/drikke/søvn osv.... la mannen få ansvar - da tar han det!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Hahaha, *barndomsminner* Pappa lagde enten pizza eller elggryte:) Vi må huske å lære guttene våre å bli selvstendige innenfor husarbeid og matlaging så fremtidige kvinner slipper dette!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Mistenker litt at han gjorde det så vi ikke skulle savne mamma så fælt når hun var borte;) Men ja, gode barndommsminner åkke som og vi kaller fortsatt pølse for pappa-middag enda jeg er godt voksen nå:-) 20:13
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 En ting har jeg lært meg... når jeg ikke er hjemme, så er jeg ikke hjemme. Da er det mannen min som er sjef i heimen og selv om ting går litt på halv tolv og sønnen min kommer i barnehagen i et antrukk jeg aldri ville drømt om å sette på ham og det blir litt så som så med spisetider og rutiner forøvrig så går det helt fint, og jeg orker ikke bruke krefter på å tenke på det. Jeg føler meg ganske trygg på at ungen min hverken vansmektes eller sulter ihjel i mitt fravær.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Har vi samme tankeløse mann, eller er alle menn slik?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Min mann er heldigvis ikke sånn :=) Han er bedre husfar enn jeg er husmor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå