Gå til innhold

Hvor stor sko str. brukes deres 9 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv en gutt som bruker 32, og er ikke veldig fornøyd med dette da alle i hans klasse har fra 35 og oppover:/ (han er selv ikke fornøyd)

Jeg har selv veldig små føtter, altså 36 og håper han får større enn meg altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var lite til å være gutt ja;)

Har en jente som blir 9 om noen mnd og hun bruker 32-33 og hun har små føtter i forhold til jentene i klassen hennes...

Skrevet

Får inntrykk av at det er lite, og han er ikke spesielt stor heller da...er ca 135 høy noe jeg også tror er ganske lite..

Skrevet

Jeg brukte 36 selv da jeg var 9 år. Har i dag 38.

Jenta mi er 10 nå, og bruker 39. Vokser nok litt enda. Da hun var 9, hadde hun samme størrelse som meg.

Skrevet

Str 40. Har en på 7 år, og han bruker str 34. 32 er nok lite for en gutt på 9 år ja, men er jo ikke alle gutter som får store føtter. Har en kamerat som bare bruker str 38 i sko (voksen altså), han er over 1.80 høy også...

Skrevet

Kjøpte vinterstøvler i str 33 til min 5 åring.

Skrevet

7-åringen min bruker 35 og 10-åringen 40, men særlig 10-åringen er ganske høy da.

Skrevet

40 på en 9 og 10 åring?? Jøssenavn, dt var jammen stort....

Skrevet

Er jo egentlig ikke det, min er 154 cm lang og har 39/40 i sko, bena ser ikke så store ut i forhold til kroppen egentlig, regner jo med at han kommer til å bli en forholdsvis lang mann...

Skrevet

Mener å huske at når jeg gikk i 4. klasse brukte jeg str 32-33. Var vel 10 år da. Nå bruker jeg 37-38 alt etter type sko.

Skrevet

Jeg har en nesten 9 år gammel jente som bruker strl 34-35 i sko. Hun er 139 cm høy.

Skrevet

Min sønn på 10 bruker str 40.

Han på 7 bruker 34.

Skrevet

9 år og bruker 32? Du vet hva jentene i klassen hans tenker?

Skrevet

De tenker nok ikke noe særlig over det siden de er 9 år!!! Om de skulle begynne å måle så tenker de nok at han har litt mindre føtter enn de andre.

Skrevet

MItt barn er bare 8 da,og bruker allerede mellom 35 og 36 i sko.Jeg har også store bein,så hun har nok arvet meg.

Skrevet

ojojoj... Tror jeg har en liten jente jeg.. Hun er 11 år går opp til 33 i sko nå i vinterskosesongen, hun er 130 høy og da hun var 9 brukte hun 27 i sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...