Gå til innhold

Tegningsblødnig..flere?


mom-to be

Anbefalte innlegg

På torsdag kl 06 våknet jeg av skikkelige tak i magen, noe jeg ikke har kjent tidligere i svangerskapet..det varte i nesten 1 min med 3 min mellomrom,for deretter å bli lengre mellom hver gang. Tilsammen varte det i 1,5 time. (jeg er 37+3 uker idag) Jeg fikk time til jordmor samme dagen & hun sa at det hørtes ut som rier..at det begynner å modne.

 

Etter jeg var der var det ingenting som skjedde,før idag. Var på toalettet og hadde blødd litt..nok til at jeg skvatt til. Hadde litt mensmurringer før jeg gikk på toalettet. Ringte jordmor og hun sa at det var pga at det holder på å åpne seg, og at det var bare å ringe inn etterhvert som det kom rier,men hun kunne ikke si hvor lang tid det kunne ta.

Jeg har ingen rier eller vondter nå....

Noen flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har hatt det samme. er 35+1, førstegangs og har hatt premature rier denne uken og ble lagt inn på sykehus men det dabbet av. Var rier med alt fra hvert andre minutt til 7 minutt. Nå har eg rier av og til og så er det roligt igjen. Blødde også når eg hadde rier, det er normalt så lenge det ikke er veldig mye. Babyen kommer når den er klar uansett :) men det er tegn på at det ikke er så lenge igjen :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen!

Hadde en natt her med skikkelig vondt i magen og ryggen (mensmurring) og har blødd litt i nesten to uker nå, men det stopper liksom der. Er 38+5 uker på vei.

Babyen kommer når den kommer ja, men det hadde vært fint å se tegn på at det nærmer seg slutten.. så jeg lurer på det samme som Hi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt bekymret igår, siden jeg ikke hadde noe vondt og det fortsatt var litt blod..så jeg fikk komme inn på kontroll på føden.

Der målte de med slik belte rundt magen for å se om det var rier pluss høre hjertelyden til baby,plus at de tok utvendig og innvendig ultralyd for å se alt fra morkaken til baby,blodgjennomstrømning i navlestrengen osv.

Og alt var kjempefint og normalt! Babyen var rundt 3169 g (37+4 igår)

Jeg hadde nesten 1 cm åpning, så det var derfor det hadde gjort vondt tidligere (rier)og at det var slimproppen som hadde begynt å gå :)

Jordmor sa at det kunne gå alt fra 1 dag til flere uker til det skjedde noe.

 

Så nå blir det spennende fremover..18 dager til termin ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...