Gå til innhold

Superundertøy til små barn (str 2 og 4 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen fine linker her inne for noen dager siden, og har bestilt noe derfra, og det var flotte produkter, men det ble litt ensformig. Hadde vært fint å variere med litt andre farger også :-)

Jeg har trålt utallige butikker nå etter superundertøy til små barn (15-20 stykk), alle "merkeklær-butikker" (Reflex, Barnas Hus osv), alle billigkjede-butikker, alle sportsbutikker osv. Og ingen, INGEN, har superundertøy til små barn! Helt utrolig... Eller jo H&M hadde faktisk, men det var sånn treningstøyglatt liksom og ikke så behagelig, og PP hadde, men der kostet hver del over 200 kr.... Jeg vet jo at det er flere barn enn mine som ikke tåler ull, så synes det er rart at det ikke er noen alternativer.

Er det noen som har link til flere nettsider som kan selge superundertøy i små størrelser? Som ikke er rådyrt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo Pierre Robert på Kiwi...til 179.- pr del. Fargerike og fine. Virker til å være bra kvalitet :)

Skrevet

Sorry, så ikke i farten at det skulle være uten ull...Det er jo ikke de jeg nevnte da :)

Skrevet

Takk :-) Nå er 4 åringen gutt, så mørk fiol blir nok ikke helt aktuelt for ham, men greit å vite om et merke som fører superundertøy til små barn. Lurer på å sende dem en mail og høre om du får inn mer snart. Da skal jeg bestille masse i så fall.

Skrevet

Jeg har også en gutt på 4, og han digger lilla.. Rosa og rødt også, for den saks skyld..

Men uansett, -veldig godt superundertøy det der altså! :)

Skrevet

kjøper på sportmann/ barn og leker til min 4 åring. små str, han bruker 110/116

Skrevet

Men Alva, kan ikke barna dine bruke ulltøy med bomull på innsiden?

Slik som de har i merket Joha, f.eks?

Skrevet

Nei, de reagerer på det også :-(

Skrevet

Bor du langt unna sverige eller noe outlet av no slag? Jeg fikk kjøpt superundertøy for bare 59 svenske til dattera mi på 2,5 år. Da var det bukse og genser.

Skrevet

Devold activ har 80% merinoull, og kan som regel brukes av de som ikke tåler vanlig ullundetøy.

Ellers er vel ikke 200 kr pr del for ordentlig superundertøy så veldig dyrt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...