Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Er den eneste av oss som spiser det, så da blir det dyrt å kjøpe inn en boks om vi skal ha kosemat, så bli den kastet halvfull fordi den ikke tåler stå så lenge i kjøleskapet etter åpning. Så kan jeg da dele den opp i porsjoner og fryse den?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Nei poteter tåler ikke å fryses.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Sier som Crocodile Dundee: "Can you eat it?" "Yes, but it tastes like shit!" Nei, poteter fryser man ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Den blir vond,men den kan fryses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå