Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Fikk akkurat vite at flere av barna i vår omgangskrets har fått vannkopper, så da er det stor sannsynlighet for at smitten kommer hit også. Problemet mitt er at jeg er usikker på om jeg har hatt vannkopper. Snakket med mamma, og hun er også usikker på om det er vannkopper eller meslinger jeg hadde da jeg var ung (er så gammel at jeg aldri fikk mrr vaksinen!). Har søkt opp litt på nettet, og det står ganske mye forskjellig der. Blir derfor så usikker. Noen som vet noe om graviditet og vannkopper? Er forresten i uke 20.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 som jeg husker er ikke vannkopper farlig, men rødehunder. Det eneste er at man må være obs på høy feber når man er gravid...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Her er litt info om vannkopper og svangerskap: http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/vannkopper-under-svangerskapet-16407.html
nummer 4 er en spire Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Du bør sjekke hos legen for antistoffer, ikke bra å få vannkopper når du er gravid. Leste om det i bok av Gro Nylander .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå