Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Tirsdag klarte barnet mitt å falle to ganger å slå seg kraftig i ryggen. Slo vel antaligvis hode også, men har ingen kuler eller blåflekker. Uansett, så har h*n vært mye roligere nå enn før fallene, itillegg så påpeker barnehagen at h*n er roligere. Hjemme så surver h*n mye mer enn før og går gjerne på rommet sitt å legger seg i sengen for å hvile istedet for å eks se på tv eller leke. Jeg har ikke tatt barnet med til lege etter fallet fordi jeg anntok ikke at det var nødvendig. Nå begynner disse andre tingene å gjøre meg litt bekymret, kan de ha en sammenheng med fallene? Er det noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 har ikke opplevd noe lignede, men det koster jo ikke noe å dra til legen med småbarn, så gjør det det blir en ekstra betryggelse, så slipper du å undre
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Hei, Svigerinnen min sin datter falt ned fra stellebordet når hun var 10 mnd. De trodde alt var ok, men etter noen dager med forandret oppførsel så tok de henne med til legen. Da viste det seg at hun hadde brukket lårbenet :-/ Det er det jeg har å bidra med. Håper alt ordner seg for din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå