Gå til innhold

Halsbrann


Slusa

Anbefalte innlegg

Er det fler her som er plaget med halsbrann allerede? Jeg hadde det i så og si hele forrige svangerskap også, og det er sååå forferdelig pyton!! Nå har jeg kjøpt inn et lass med lovehearts, men jeg håper virkelig halsbrannen roer seg litt ned så jeg slipper å ha det sånn helt fram til fødselen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har det på samme viset, også i forrige svangerskap. Jeg har kjøpt meg en pute som er 80x100 cm så jeg ligger høyt om natten, det funker bra. Drikker kun vann, prøver å holde meg unna stekt og sterk mat og det hjelper også. Ellers så kan du jo bruke Link som du får kjøpt på apoteket, det er helt trygt for gravide å bruke. Når jeg skeier ut så hjelper det å tygge en sånn tab. :) Enda mange mnd. igjen og den lille har ikke begynt å presse på magesekken enda. Så vi får bare stå på :) Masse lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er apotekteknikker og vil heller anbefale Gaviscon. Gaviscon legger seg som et skumlokk på "toppen" av mageåpningen og forhindrer dermed sure oppstøt. Mindre sukker er det også i den!

 

Jeg plages med luft i magen og det hejelper heldigvis mot det også!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...