Gå til innhold

Syk og 2 uker til termin.


B.Wiig

Anbefalte innlegg

I dag er min 3 dag med influensa. Jeg er virkelig lei av å være gravid. Så nå er jeg blitt smittet med influensa. Er spon tett, har feber og virkelig sår hals. Føler at dagene ikke kan bli lengre. Min mann og mine 2 jenter er også syke. Heldigvis er de på bedringens vei. Så passer vi på foreldrene mine sine 2 hunder, en cocker og en rottweiler. Siden vi har en rottweiler selv kan du trygt si at det huset her hos foreldrene mine er helt kaos. Skulle bare mangle at ungen velger å komme i dag for da er det ingen som kan passe unger og hunder. Jeg har hele tiden sagt at jeg helst ikke vil ha min mann med på fødselen. Men er jeg syk tror jeg ikke at jeg kan klare fødselen uten ham. Beklager klagingen, men her er den eneste plassen jeg føler jeg kan si akkuratt det jeg tenker og føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da, ikke noen drømmesituasjon det der...stakkars deg!! Håper at du klarer å slappe litt av mellom øktene, du trenger overskudd til det som kommer.Strengt tatt så var det foreldrene dine som burde hjulpet deg nå rett før fødselen og ikke omvendt...men uansett, lykke til og god bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...