Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Jeg bar om hjelp, men ble sparket lengre ned. Takk DIB damer, nå vet jeg hvor landet ligger. Dere sier ting men ikke noe vet ikke hvordan personene bak anonym knappen har det. Tenk etter neste gang. Dette var en plass hvor jeg kunne tiltro meg om det meste, finn hjelp, håp og ikke minst trøst. Det endte opp med håpløshet.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Hvilket innlegg referer du til?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Men har får man i det minste høre sannheten istedet for håpløst jatt. Den som er med på leken får tåle steken. Vil du man ha det med en snill hånd får man holde seg på Skravle eller et annet forum.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Innlegget mitt er ikke intr. lenger jeg ba om råd flere ganger, jeg fik bare drit igjen. Jeg har det tøft som menneske, jeg prøver og løse en stor konflikt og det er ikke lett, jeg gav dib en sjanse i desperasjon , men fikk dritt igjen istedenfor medfølelse. Dere snakker kun om "troll". Tenk etter neste gang. HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Jeg føler veldig med deg, men tror overskriften ødela mye for deg dessverre. det er den som ble fokuset:( Håper virkelig hverdagen din blir bedre og at du og barnet ditt kan få hjep sammen ( kanskje pappaen og). Har du andre i familien som kan stille opp, og støtte deg?? Venner?? Selv har jeg ikke barn, vi sliter med å få barn og er på runde 7 med ivf. Dette tærer veldig på meg og jeg drømmer om livet jeg får om jeg blir mamma. Men det er ikke alltid det blir slik vi drømmer om,- men holder alltid fast på drømmen min. det må du gjøre også. Dette skjønner jeg er beintøft,- men håper du finner en vei du kan gå, så du kan leve et godt liv sammen med barnet ditt. Det bør jeg være det kjæreste man har i verden,- og det er det sikkert for deg også, men du er utslitt!! Masse lykke til, håper du sammen med andre kan snu denne vanskelige situasjonen så livet blir bedre snart for dere alle sammen. Gode tanker fra en som ikke er mamma( enda:))
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Jeg tror jeg vet hvilket innlegg det viser til her og jeg må si meg sjokkert over enkelte svar Hi har fått på innlegget sitt. I tillegg så er det andre besserwissere her som føler en trang til å lage ENDA ett innlegg bare for å påpeke en litt uheldig overskrift. Greit nok at man ikke trenger å dille med noen her, men å vise litt empati overfor et medmenneske og komme med seriøse svar er tydeligvis ikke lett for enkelte her inne. Ikke Hi
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Syns også det er vondt å lese nye i svar i tråden sin, og lese at det ganske enkelt står: "Troll!" Det har blitt slik fordi noen personer morer seg med å dikte opp ting, og av og til skryter de av det. Men jeg ser ikke vitsen med å skrive "Troll!", for det fører ikke til noe likevel. Det bare sårer hjelpetrengende personer som kommer innom her.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Jeg vet ikke hvilket innlegg du tenker på, eller har lagt inn. Det eneste jeg vet, er at her inne får en ikke råd når en virkelig trenger det. Da må en lete og søke andre steder. Dette er av egen erfaring. INGEN her har gitt meg råd som løser min vanskelige hverdag. Det er bare det vanlige pjattet. Jeg ser nå bare på denne siden som ren underholdning, og ikke et sted en kan søke seriøse svar. Hvem sparket deg? De "trollete" anonyme? Hva har de å si da? Ingenting, egentlig. Drit i dem. Håpløsheten din var der fra før, i så tilfelle. Jeg vet alt om å søke en løsning. Men den finner du ikke her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Du kan faktisk ikke skylde på et anonymforum på nettet for at ting ble så ekstra håpløst for deg. Skjønner at situasjonen din er kjip, men du skulle søkt hjelp hos profesjonelle. Her inne sitter det mye rare folk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Her inne sitter det ikke bare damer, mest sannsynlig noen menn også. Sikkert alt fra pedofile mennesker til barnemishandlere også. ALDRI tro blindt på svar du får. Du må også være nøye med å skrive innlegget uten sur tone og skrivefeil, det dreper raskt gode svar. Sånn er det bare! Og så må du ikke ta deg nær av negative svar! Som du sier vet ikke vi noe om deg/de som skriver innlegg, og nei det er neppe noen som kan gi deg det svaret du ønsker uten mer info. For å være anonym nevner man ikke alt, da er det fare for at noen kjenner deg igjen. Sug til deg alle de positive svarene. Kopier de svarene du liker og lim de inn på tekstbehandlingsprogrammet ditt. Så kan du sette deg ned å lese nøye gjennom de du mener kan hjelpe deg. Kan være lettere å se 10 gode svar på rad enn 30 innlegg med 20 i sur tone innimellom de positive. Kanskje det får opp humøret? Jeg vil ikke virke sur, men du må lære deg nettvett! Klem
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #11 Skrevet 24. september 2011 Jeg med tråden "Hater ungen min" har ikke skrevet dette innlegget altså. Virker som du HI har gjort det på mine vegne?? Jeg tar meg ikke nær av ting slik du antyder her. Men skjønner hvor du vil med innlegget at man skal være hyggeligere, men det er faktisk ikke jeg som har skrevet dette. Mvh Hi på "hater ungen min" tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå