Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Var i en hobbybutikk i en annen by for noen dager siden. Der hadde de et magasin med masse tips for de som lager kort, scrapbooking etc. Noen som vet hvilket magasin jeg tenker på? Tror det het "klipp og lim" eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Det finnes mange blogger om det om du er interessert i det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Det gjør det helt sikkert, men det var akkurat det bladet jeg var ute etter nå og håpet noen kunne hjelpe uten at jeg må lete meg gjennom mange blogger... :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Ingen som vet hvilket magasin det kan være?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Bladene jeg kjøper er: Cardmaking and papercraft- bladet har mange morsomme ideer. Et annet jeg kjøper er Ett trykk, ideblad for kortlagere og scrappere. Kjempefint. Har desverre ikke sett akkurat det du spør etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå