Gå til innhold

Dere som har silikon, hvor mye har dere lagt inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal legge inn 305 gram og var bare nysgjerrig på om det var lite, eller middels. For at det ikke går i kategorien mye skjønner jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

280 og 320...kommer jo ann på str du har fra før...

Skrevet

sorry den var litt stygg, skulle skrive innlegg rett etterpå at jeg trekker den uttalelsen tilbake og så klikka dib.

Men nå kan jeg si det: Trekker tilbake dette innlegget... det er bare noe teit vi sier når vi ser visse puppedamer på tv, men det gjelder så klart ikke alle!!!! De var nok ikke de skarpeste knivene i skuffa fra før av.. Sorry... Dårlig forsøk på å være morsom. God natt...

Skrevet

Tok nå en halvkilos i hver pupp når jeg først var i gang.

Skrevet

Det er stor forskjell på å overfylle puppa og det å skape former som står i stil til kroppen.

HI

Skrevet

255 har jeg. Ser veldig naturlig ut og ingen mannfolk som har skjønt at jeg har det.

Skrevet

370. Hadde ingenting fra før, så de ser ikke store ut. En stor c-cup.

Resultatet kommer jo veldig an på utgangspunktet.

Skrevet

Jeg la egentlig alt ansvar over på kirurgen, han visste at jeg ville ha et naturlig resultat, noe som passet min kropp. For jeg har både og rompe og lår, men hadde ikke pupper. Han endte opp med å legge inn 320 i hver. Jeg har nå fått en d- cup, men de er ikke så store. Jeg er litt bred over brystet, så sikkert derfor de ikke ser så store ut. Jeg er veldig fornøyd! =D

Så det kommer an på så mye annet enn bare hvor mye. Det kommer jo an på hva du har fra før, om du er liten, middels eller stor i kroppen osv. Så 320 på ei anna kan jo være veldig stort.

Skrevet

Jeg er ganske tynn, har så godt som ingenting på brystkassa fra før, men har litt rompe.

Vanskelig...

HI

Skrevet

hvorfor ikke ta hell fett i puppa.. ser mer naturlig ut og kroppen godtar det bedre. Og man slipper å måtte bytte ut vært 5 år. Slipper det å se ut som to runder kuler

Skrevet

Jeg skal legge inn en plass mellon 260 og 280 gr. Kirurgen skulle se hva som ble finest. Planen er at ingen skal vite om dette, jeg vil bare ha like store pupper rett og slett! Uansett, en kan ikke legge inn så mye en vil. Kirurgen ser hva som passer nettopp deg og hva det er plass til!

Legger også til at protesene ikke trenger byttes ut hvert 5. år som ei her skrive... På colosseumklinikken der jeg skal legge inn fikk jeg beskjed om at de nyeste protesene har livstidsgaranti og hverken sprekker eller lekker.

Skrevet

Det er under prøving på konsultasjonen hos kirurgen at vi kom fra til 305.

Er livstidsgaranti på de jeg skal legge inn også. 5 års levetid kom sikkert fra en innbitt motstander, he he.

Skrevet

Det er under prøving på konsultasjonen hos kirurgen at vi kom fra til 305.

Er livstidsgaranti på de jeg skal legge inn også. 5 års levetid kom sikkert fra en innbitt motstander, he he.

HI

Skrevet

hehe.... ja var det jeg også skjønte! Har egentlig alltid vært til dels motstander jeg også. har alltid hatt små pupper, men det har aldri plaga meg. men etter å ha amma to barn har jeg fått to heeeelt forskjellige størrelser på puppene mine å DET plager meg... Finner ingen bh som passer, skikkelig deprimerende! Så nå bare gjør jeg det.. bestillt operasjon å fått fri fra jobb... litt skummelt egentlig, men gleder meg veldig også!

305 gr vil jeg tro er sånn middels. det kommer vel an på hvor mye du har fra før:o)

Skrevet

Jeg har kun to små bulker som markerer hvor puppene egentlig skulle vært, he he.

Ikke slappe, for det er jo ikke noe som kan være slappe.

Lykke til med dine nye.

HI

Skrevet

275 i hver. synes ikke det er mye, men det hadde stor effekt på mine i utg.punktet bittesmå pupper :)

Skrevet

Tusen takk for det, og masse lykke til til deg også:o)

Skrevet

Jeg har 300 gram i hver pupp, og de ser helt naturlige ut :) Har fullammet et barn i 6 mnd, og de er like flotte <3

Og til deg som skriver at innleggene må skiftes ut hvert femte år: ja kanskje for 25-30 år siden? Nå er det livstidsgaranti ;)

Skrevet

Anonym 21:08 her

Jeg gikk fra 75AA til 75C ;) Er 165 cm høy og veier ca 56-57 kg.

Skrevet

Er også AA, bare 70. Ønsker å gå opp til en C, ev. stor B

Er 166 og 45-46 kg

Begynner å bli mer og mer sikker på at 305 er riktig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...