Gå til innhold

Hvor skal dere føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med jeg skal føde på Førde Sentralsjukehus hvis det ikke skjer noe spesielt underveis. I tilfelle er det vel Haukeland som er alternativet.

Skrevet

Rikshospitalet:-) Hvis det da ikke er overbooket når jeg kommer tuslende rundt 17.mai.....da kan jeg havne hvor som helst;-)

Skrevet

Blir nok på Fredrikstad sykehus..

Skrevet

Fredrikstad på meg også:) fødte de to første også der og er en av de som er fornøyd med fr. Stad:)

Skrevet

Flekkefjord :-)

Skrevet

Ullevål som sist, var veldig fornøyd da så ikke noen grunn til å finne på noe annet denne gangen :)

Skrevet

Blir nok Drammen sykehus, evt en busslomme langs veien...

Skrevet

Ahus denne gangen!

Skrevet

Hmmm...Enten Ahus eller Ullevål :)

Skrevet

Blir fredrikstad på meg, hatt en dårlig og en positiv opplevelse der tidligere..

• 2 uker senere...
Skrevet

Her blir det Ringerike eller Drammen:o) Vært på Ringerike før, men ikke bestemt meg om et kanskje blir Drammen denne gangen...

Skrevet

Ullevål ABC. Sendte søknad igår- fikk plass i dag! Kjempeflott!:) Imponert over raskt svar og at det er plass:)

Skrevet

Først tenke jeg a hus.. men nå tenker jeg ullevål sykehus.. jeg tilhører egentlig på fredrikstad sykehus..

Skrevet

Ullevåll! Deretter kommer Rikshospitalet, Ahus eller Bærum på min liste. Har vært på Ahus et par ganger i forbindelse med jobb. Trist at det sykehuset har fått negativ omtale i media pga omorganiseringen av Oslo Universitetssykehus. Sykehuset er et av det mest moderne i Europa og fødeavdelingen er fantastisk. Rommene er store og tredelt med et "vanlig" føderom, bad og et rom med badekar.

Skrevet

Skal føde på Telemark sentral sykehus. (Skien) Var der med førstemann også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...