Gå til innhold

Lyder barnet ditt navnet sitt? 4 mnd +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en kommentar fra stemor da jenta vår på 4 mnd fremdeles ikke snur seg når noen sier navnet hennes flere ganger. "Jasså, lyder hun fremdeles ikke navnet sitt. Det gjorde mine barn når de var på den alderen..." Synes det sårer at hun sier det på den måten, men gjorde deres barn det? Hun er 4 mnd og 2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha nei, ingen av mine 3 har noen gang lydd navnet sitt når de var 4 mnd.. Ene er nå 4 og lyder fortsatt ikke navnet sitt :P

Skrevet

Lyder navnet sitt? Da tenker jeg på en hund jeg...

Gutten min var nok nærmere året før han skjønte at det var han vi mente når vi sier navnet hans.

Skrevet

Voff voff, hadde jeg sagt, og bedt henne om å slutte å omtale barnet mitt som et dyr

Skrevet

Har ingen tro på stemoren overhodet. Vi trodde våre snudde seg etter navnet fra 6 mnd, men det var ikke før ca 7-8 mnd. Ser det i ettertid. Siden hun oppfører seg slik bør du ta det meste med en klype salt heretter.

Skrevet

Min har akkurat begynnt med det nå og er 8 mnd. Tror du skal ta denne stemoren med en klype salt. Svar henne kort og greit at alle barn er forskjellig. Om hennes barn snudde seg når hun sa navnet ved 4 mnd alder så var det nok bare lyden de snudde seg etter. Og LYDER navnet?? VOFF VOFF!!

Skrevet

Ikke heng deg opp i de som gnåler om ordet "lyder", smålighet. Jeg tenkte ikke hund, og har hatt hund selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...