Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 http://www.brannvernuka.no/Apen-dag-pa-brannstasjonen Tenkte jeg skulle ta med poden på litt over 2 dit. Blir spennende å se hvordan han reagerer på å se stoooor brannbil. Han digger alt som har med brannbil, poilitibil o.l å gjøre, men han har enda ikke vært å sett stor brannbil på nært hold.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Og jeg skal på jobb, og pappaen deres gidder ikke
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Hva er programmet der egentlig? Noen som har vært på det før? Prøver de litt sirener osv, det mitt barn er fascinert av..hehe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Kom tidlig, gjerne 10 minutter før det starter. Ellers er det fort milevis med kø for å kjøre brannbil. Å spyle med barnnslangen derimot er det ofte bare noen få minutter å vente. Vært på det mange ganger, men blir ikke noe av det for oss iår dessverre.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Jeg har aldri vært på det før. Men tror at de får sitte i brannbilen, prøve sirena o.l Dit vi skal blir det servert kaffe, saft og vafler/sveler. Tror også at det skal kjøre dit en av båtene (type store gummibåter), så får sikkert barna sitte i den. Ellers er det vel å lære om brannvern for de større barna og oss voksne. Er siste helgen av nasjonal brannvernsuke nå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 samme her... han mener han må hvile seg siden det er helg...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Tuuuusen takk for tipset! Nå vet jeg en liten gutt som blir glad i morgen Babuuuuuuu!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Har vært på det flere ganger. Får sitte i brannbilen, ambulansen og politibilen her. Oppvisning med brannbilen, er alltid en del barn som blir redde da bilen kommer med sirener. Får gjerne en del småting som feks reflekser osv.. Da vet vi hva vi skal gjøre i dag:) Takk for tips hi:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Dumtjeg ikke viste det før nå:/ Er på hytta.. Men kanskje vi må dra fra hytta ens ærend for å se på brannbilene også kjøre tilbake igjen etterpå.. Har nemlig en liten som forguder brannbiler;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2011 #11 Skrevet 24. september 2011 Har også en som synes dette er kjempespennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå