Gå til innhold

Noen her som har hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere alle menstruasjon etter å ha satt den i?

 

Satt den inn for en uke siden (3mnd etter fødsel) og har ikke hatt noen blødninger. Og jeg har ikke hatt noen menstruasjon etter fødselen heller. Grunn til å bekymre seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk igjen mensen 3 mnd etter fødsel og har hatt det hele tiden selv med hormonspiral.

Hører det er vanlig å miste den, men jeg har ikke vært så heldig.

Skrevet

Noen mister menstruasjonen helt, andre ikke. Ville ikke bekymret meg. Du har antagelig ikke fått tilbake menstruasjonen etter fødselen, dessuten kan du jo være av de heldige som mister den helt pga. spiralen.

 

Jeg satte min inn etter at jeg hadde fått menstruasjonen tilbake. Etter det spottet jeg nesten daglig i 4 mnd., så sluttet det helt. Nå har jeg spottblødning en dag ca. hver andre mnd., noe som er supert siden jeg har svært kraftig menstruasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...