Gå til innhold

Hvor lenge har barnehagen deres åpent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen barna mine går i har de åpent fra 07.00 til 17.00.

Jeg synes det er veldig lenge!

Barna mine blir hentet mellom 15.30 og 16.00 hver dag. Levert mellom 8 og 9.

Barna mine, spesielt eldste kunne sikkert vært til 17.00 i barnehagen da hun er veldig aktiv og sosial, men tror rett og slett jeg ikke hadde turd å hatt barna mine så lenge i barnehagen:(

Seneste jeg har hentet er vel kvart over 4...da ble jeg stresset, men de stenger jo ikke før 17.00 og vi betaler for plassen...men jeg tenker det ser rart ut å hente et barn kvart på 5 liksom!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpent fra 7- 17. Alle unntatt 1 er hentet innen kvart på 4.., Den stakkars 5-åringen som er igjen, trasker rundt alene, helt til de stenger.

Skrevet

Åpent fra 07:45 til 16:30. Bor i en langstrakt kommune der mange har lang kjørevei til jobb.

Skrevet

Men herregud, menneske, er det da verdens undergang om et barn blir hentet kvart på fem en dag? Hjelpe meg.....

Skrevet

Hos oss er det åpent fra 07.30- 16.30.

Det er jo noen foreldre som jobber mye og ikke har mulighet til å hente før kl 17.00.. men er jo ganske lenge å være i bhg hvis man også blir levert tidlig.

Som liten var jeg nødt til å ha lange dager da min mor og far jobbet. Husker jeg lengtet hjem og bare ønsket at de snart skulle komme å hente meg...

Skrevet

åent fra 07.00 - 1630...

leverer jenta mi klokka 8, og henter skjelden senere enn 3.. men det er altfor lenge :(

Skrevet

21.23

HI her

litt merkelig at alle barna blir hentet innen kvart på 4 da???

hvorfor har barnehagen da åpent til 17.00..kun pga denne ene ungen?? høres rart ut...tror neppe de ansatte hadde hatt åpent en ekstra time for et barn?

Her er det allefall 15 barn igjen de gangene jeg henter etter 16..så tror faktisk noen barn er der helt til nærmere 5..siden de har åpent så lenge..

Skrevet

Ikke alle har mulighet til å hente før fire da. Vi er åpen fra 7 - 17 og der er barn fra morgen til kveld. Det er alltid 4-5 barn igjen etter 16.30.

Det er tungt, spesielt for de små, å være lenge i barnehagen. Men dessverre kommer det ingen krav til makstid for barn i barnehagen.

Skrevet

Den ene ungen har betaler også for plassen sin. Har foreldrene behov for så lang åpningstid så skal barnehagen etterkomme dette behovet, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser og det er det jo.

Skrevet

7.30-17

Noen som bruker barnehagen hele dagen, synes synd på de barna.

Min er der ca 6 timer hver dag.

Skrevet

Jøss, trodde ikke dere perfekte bim damer har barna deres i barnehagen jeg, trodde det var fy fy

Skrevet

Nå er det nå sånn at folk har forskjellig arbeidstid er jo ikke sikkert de ungene som hentes kl 17 er de samme som leveres kl 7.

Bare for at dere tydligvis begynner tidlig på jobb og slutter tidlig betyr ikke at alle gjør det

Skrevet

Den er åpen fra 6.45 til 17.00

Jeg er glad for den fleksibiliteten. Til nå har vi ikke hatt bruk for den siden jeg leverer 7.30 og henter 15.30, men jeg liker at vi har muligheten i tilfelle det skjer noe og vi må levere tidlig eller hente sent.

Det er som en annen skriver ikke noen max tid i bhg(enda) men barnehagen fortalte allerede under innkjøringen at de ikke oppfordrer foreldrene til å ha ungene i bhg i hele åpningstiden.

Skrevet

Hmmm barnehagen vår er åpen fra 06.30 - 17.30 den. Synes det er helt ok. Har benyttet meg av den tidlige åpningen flere ganger, da jeg har levert før syv enkelte ganger jeg har veldig tidlig vakt. Henter sjelden etter 16.00 da, men kan jo se at noen trenger å hente senere. Hva med de som slutter 17.00 og må kjøre og hente etterpå? Det er godt med så lange åpningstider, det er ikke slik at noen leverer når den åpner og henter når den stenger. Dette er snakk om en stor barnehage, så det er alltid noen som kommer tidlig eller er igjen seint (de er aldri alene som barn).

Skrevet

Barnehagen vi bruker (en privat) er oppe fra 06.30 til 17.00. Det er lenge det! Vi pleier å lever ca 8-10 tiden og henter 14-15 tiden :)

Skrevet

06.45-16.15

Leverer før jeg begynner på jobb 07.30 og henter når jeg er ferdig 15.00

Skrevet

Barnehagen jeg jobber i er oppe fra seks til seks. En gigantisk barnehage med flere hundre plasser. Men en knallgod barnehage! :) Det er svært sjeldent unger der kl seks, og så godt som aldri noen etter fem.

Skrevet

Fatter dere ikke at mange folk jobber fra 8-16? Og svært sjelden ligger jobben vegg i vegg med Bhg. Ergo er endel barn i bhg fra f eks 0730-1630. Dere mener kanskje at folk skal slutte å jobbe?

Skrevet

07.00 til 17.30

Leverer litt over 07. og henter 17.00

Skrevet

Åpent fra 7.15 til 6.15.

Stenger altfor tidlig! Jeg slutter på jobb klokken 16, har ca 15 min reisevei og skal ha hentet ut to unger fra forskjellige avdelinger innen 16.15. Er faktisk helt umulig! Jeg skal jo fra jobb og til bilen, starte opp og så kjøre i 15 minutter før jeg er fremme, er nok at jeg møter en sykebil så blir jeg enda mer forsinket...

Jeg må gå et kvarter for tidlig fra jobb hver dag og blir trukket det i lønn.

Skrevet

Vår barnehage er åpen fra 06.30 til 17.00. Vedtektene sier også at barnehagen plikter å endre åpnigstidene hvis foreldre har behov for det.

Syns det er flott, det gir rom for forkjsellige arbeidstider.

Skrevet

07-1630.

En dag i uken er gullet vårt der fra 7-16. De andre dagene leverer vi mellom 9-1030 og henter 1430. Jeg har veldig fleksible dager da jeg er student.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...