Gå til innhold

Skalldyrbuffet i dåp. Anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Vi har dåp om kort tid og har kjørt tapas de tre andre gangene.

Nå har jeg lyst til å prøve skalldyrbuffet (prinsessa reagerer ikke på det). Nå er det jo toppsesong for deilige varer fra havet. Tenker på hummer, kreps, krabber, kongekrabbe. Scampi spise vel de fleste året rundt.

Vi blir ca 35 personer og tenker at det er lett å servere det.

 

Er det noen andre som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superdeilig, men ta i betraktning at ganske mange er allergiske, så du må ha et par alternativer til dem.

Skrevet

Dårlig ide.Mange liker ikke skalldyr, mange er allergiske.

Skrevet

Ta høyde for allergikere (selv om "prinsessa" ikke er det) og ha annen mat i tillegg

Skrevet

HI her.

Vet at ingen er allergiske (hadde samme gjengen her i sommer), men jeg bør vel ha f.eks. en kyllingrett e.l. i tillegg.

 

 

Skrevet

Jeg hadde elsket det.

Er sinnsyk matglad og skalldyr er noe av det beste jeg vet.

Skrevet

Det blir for spesielt. Ser når vi har hatt det på firmafest er det mange som er allergiske eller ikke liker.

Så jeg ville hatt problemer med å finne noe å spise med mindre du også lagde noe kjøtt.

Skrevet

Ååååååååå det er rågodt!

Jeg kommer gjerne jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...