Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Vi har dåp om kort tid og har kjørt tapas de tre andre gangene. Nå har jeg lyst til å prøve skalldyrbuffet (prinsessa reagerer ikke på det). Nå er det jo toppsesong for deilige varer fra havet. Tenker på hummer, kreps, krabber, kongekrabbe. Scampi spise vel de fleste året rundt. Vi blir ca 35 personer og tenker at det er lett å servere det. Er det noen andre som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Superdeilig, men ta i betraktning at ganske mange er allergiske, så du må ha et par alternativer til dem.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Dårlig ide.Mange liker ikke skalldyr, mange er allergiske.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Ta høyde for allergikere (selv om "prinsessa" ikke er det) og ha annen mat i tillegg
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 HI her. Vet at ingen er allergiske (hadde samme gjengen her i sommer), men jeg bør vel ha f.eks. en kyllingrett e.l. i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde elsket det. Er sinnsyk matglad og skalldyr er noe av det beste jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Det blir for spesielt. Ser når vi har hatt det på firmafest er det mange som er allergiske eller ikke liker. Så jeg ville hatt problemer med å finne noe å spise med mindre du også lagde noe kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Ååååååååå det er rågodt! Jeg kommer gjerne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå