eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 6 voksene personer, og ei skinkesteik på 1.8 kg. er det nok, eller må jeg kjøpe mere ??
Fire småtroll Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Med eller uten ben? Om det er med ben må du jo trekke fra littegranne siden du ikke har 1,8 kilo kjøtt... Man skal regne minst 200g kjøtt pr person, har du noen skikkelige kjøttsultne mannfolk ville jeg regnet litt mer.
lille sprelle Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Med mindre det er 6 sultne mannfolk du skal fore, så holder det fint. husk å ha rikelig med tilbehør av ulike slag (f.eks. fløtegratinerte poteter).
Bananikakao'n Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde gått for mer, evt noen medisterkaker i tillegg. Det pleier vi å ha til her pga en som ikke vil ha stek. Når man steker skinkestek så skrumper den endel også blir det alltid litt som blir skjært bort fordi det er slintrete.
Musemor med tre søte små Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Det blir 300 g pr. person. Dersom det ikke er mye ben skulle det holde mer enn nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå