Gå til innhold

noen flere?


testingbaby

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 23 år. gift og vi venter vårt tredje barn. har fra før en sønn født i 08 og ei datter født i 10, venter den ukjente i mars 2012.

 

men så... Tenker en god del på det å sterilisere meg nå, for nå er det bra med trollunger her i stua:) Men må jo søke, da jeg er under 25år. er det flere der ute med samme tanke som meg?

jeg har risikert båpde mitt og våre barns liv ved å gå gravid og føde. og føler at dette er det som må til. har blitt gravid med p-piller hver gang. men er så usikker i min sak om dette. synes det kanskje er litt mye penger man må ut med, men min ssøster fikk det dekt pga helsefare...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at du har fått 3 barn og at det er nok. Men jeg ville tatt en samtale med lege eller jordmor ang dette valget ditt. Du er fortsatt vedlig ung og tenk om du skulle angre deg seinere i livet... Hva med spiral, fins både kobber og hormonspiral, de er ganske sikker som prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig veldig sikker i min sak. og jeg har brukt kobber og hormon spiral, men kroppen min tar de ikke imot som de skal. og jeg blør konstant ifra jeg får de til jeg fjerner de, så det er ikke noe alternativ for meg. har vært borti det meste av prevensjon. Jeg får si so gubben: kan snart ikke vaske undertøyet vårt sammen uten at jeg blir gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Hva med at far steriliserer seg da? Er mye enklere for gutta og koster MYE mindre :o)

 

Jeg òg hadde 3 stykken føre jeg var 25 år og trodde jeg var ferdig og turte nesten ikke vaske trusene våres sammen.

 

Ble skilt og fant meg en yngre mann i voksen alder- Vips så er jeg gravid med fjerde nå :o)

 

Tenk deg godt om iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...