ninini Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 sitter i sofaen og drikker pukka te og glor på tv, er alene, samboern min er hos en kamerat minsten sover og det tror jeg bebbis i magen gjør også,, hehe,.
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Jeg føler meg skikkelig gammel nå, men sitter faktisk og syr på en julekalender. Skal forsøke å få den ferdig før desember, og det ser ut som om jeg klarer det. Ikke så mye å skryte av egentlig, fordi startet på den for 2 år siden forrige gang jeg gikk gravid;) Ellers er mannen på rep.øvelse med Forsvaret hele helgen, bikkja er plassert hos et vennepar og ungen sover (både den utenfor og inne i magen). Så har en skikkelig rolig kveld!
candleburn Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 ligger på sofaen med rett i koppen grønsakssuppe og ser film, hundene ligger på gulvet og sover søtt=) lillejenta i magen danser samba tror jeg hehe min kjære er på sykehuset=S en smule bekymra der i gården kan man si... har faktisk en julekalender som mamma laget til meg og mine søsken da vi var små, og har lyst og bruke den i år, jeg feier normalt sett ikke jul, men kjæresten har bedt meg til hans familie og vi skal flytte sammen om ikke så lenge, så vil lage den til han, med diverse artige saker i, som smågaver, opplevelser, litt "dirtygreier" og minner=) setter så utrolig stor pris på han og alt han gjør for oss, så vil vise det til han på alle måter.. ha en fortsatt fin kveld da jenter =)
TPK Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 I kveld tar vi oss noen pils mens Mini sover Og så har jeg el, så satser på en runde i høyet senere :-) (prøver på nr. 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå