Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Vi er så usikre. Vi har to nå. Hvordan finner man ut om det er riktig å få et til da? Vi kan vel sitte her og diskutere til vi blir 50 ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Vi har "bare" to og er fornøyd med det:) Til tider kan jeg tenke tanker om enda et barn......men så låner jeg ei venninne sin baby. Blir glad for lånet, men veldig glad da jeg lan levere tilbake også. Tror det er naturens måte å fortelle at jeg skal være fornøyd med to gode friske barn. Jobber også i barnehage med småbarn rundt meg hele dagene og får min dose der. Så tanker og savn er store forskjeller.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Vi var litt i tvil om vi skulle få nr 3, så etter mye fram og tilbake fant vi ut at vi kom til å angre mer på å ikke fått enn å fått, så nå har vi 3, og har ikke angret 1 sekund, faktisk vurderer vi nå en nr 4... Jeg tror vi hadde kommet til å angret senere i livet om vi hadde valgt å følge tvilen å latt være, samtidig må dere få en til nå? Det går jo evt an å vente et par år
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Vi var som dere, diskuterete frem og tilbake lenge, for og imot, om du skjønner. Har idag 3 barn på 2, 4 og 6 år. TOPPERS!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Vil ikke vente pga alder. Har mann på 40 jeg, skjønner dere:-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Hvis du har økonomi til det, og har lyst, så kjør på. En angrer ALDRI på et barn til
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 40 år gjør da ikke noe. Gjør ikke noe om han er 42 år når nr. 3 kommer....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Får håpe du ikke får tvillinger da, er du nær din mann i alder er muligheten større.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Håpe jeg ikke får tvillinger? Er det verdens undergang eller`? Merkelig ting å si. Uansett, jeg er noen år yngre....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Man må nesten bare følge magefølelsen sin tror jeg. Hvis dere begge ønsker et barn til, og dere har økonomi og overskudd til å følge opp en til, så kjør på!! Vil bare nevne en ting, hvis dere ikke har tenkt på det. Da vi fikk sistemann for ca 1 år siden var det etter et ønske og en tanke om at en til ville kreve det samme som storesøsken. Vår yngste ble født kronisk syk, og vi har vært inn og ut av sykehus, det krever mye av oss som foreldre osv. Tenk gjennom at det ikke er en selvfølge å få et friskt barn, og om dere har kapasitet til et barn til som KAN komme til å kreve mer enn de dere har fra før. Heldigvis er jo de fleste barn helt friske da, men når man har kjent det på kroppen selv så vil jeg bare nevne det
TPK Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Som de sier: Man angrer aldri på et barn man har fått! Men kanskje på de man ikke fikk....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #13 Skrevet 23. september 2011 Go for it;) Du kommer ikke til å angre! Hilsen 3-barnsmor:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå