Gå til innhold

Trenger rosa kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne en fin rosa kjole til min jente på snart 4 år? Vi skal ta bilder hos fotograf om 1 mnd og jeg vil gjerne at hun skal ha på en rosa kjole.

Noen som har sett noe fint enten i butikk eller på nett? Begynner å bli litt desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør vennene dine på Facebook om neoen har en du kan låne..

Skrevet

Har googlet det allerede. I massevis. Uten å finne noe.

Fant ikke noen rosa kjole på linken du ga. Ikke som var slik jeg tenkte i hvert fall :)

Skrevet

Takk for tipset, men synes den blir litt for voldsom på bilder :-) Tenkte meg noe mer lyserosa. :)

Skrevet

Hmm. Ser at svarene ikke kommer helt der jeg hadde tenkt :) Glemte å skrive HI også. Litt fredag i hodet :)

Ramlet nettopp over denne som eventuelt kanskje blir et alternativ om jeg ikke finner noe annet:

http://nelly.com/no/jente/klær/kjoler/jocko-100162/klara-dress-3804-54/

Tenkte forøvrig at hun skulle være barfot på bildene etter forslag fra fotografen. Vanskelig dette med klær og fotografering altså!

HI

Skrevet

Tittet på begge de kjolene fra Monsoon! Og hadde faktisk tenkt å bestille den med sommerfuglene. Men så hadde de den ikke i liten nok størrelse :((((

HI

Skrevet

Det var dumt da:-( Men den var fin den du hadde funnet fra Nelly også :-)

19:32

Skrevet

Det var en veldig fin kjole. Enkel og ren. Ville absolutt gått for den.

Skrevet

Den du, HI, linket til på Nelly

(ser at innlegget mitt la seg litt feil her;)

19:45

Skrevet

Ja, svarene kommer litt om hverandre her.

Jeg synes også den var enkel og fin. Så tror det blir den. Vil gjerne ha så rolige klær så mulig på bildene.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...