Gå til innhold

Noen som har tatt bukplastikk her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ta bukplastikk. Vet dere om de løfter opp underlivet litt også ?

Leste at det var vanlig i utlandet at de løftet den litt opp mens de var i gang. Synes det var helt teit når jeg leste det men når jeg har sett meg litt i speilet og løftet underlivet opp litt så ser jeg jo at det hadde vært helt greit om det gjør det her i Norge også....he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jo du spørre den som skal operere deg om..

 

Skrevet

Joda, men jeg spurte om noen her har tatt bukplastikk og kan si om det er vanlig.

Skrevet

Litt løft får du sikkert. Magen blir flat etter bukplastikk og da strammer det omkringliggende områder opp og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...