Gå til innhold

Hvilken bil???? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi MÅ få tak i ny bil ganske så snart. Den vi har (en Space Wagon) går ikke gjennom EU-kontroll en gang til, så må få tak i ny, MEN...

Vi er to voksne og tre barn! Trenger en stor nok bil som alle kan kjøre i OG ha med vogn og feriebaggasje når vi skal på hytta. Har ikke så god råd, men skal privatlease har vi tenkt.

Så hva slags bil skal vi velge???? Hvor begynne å lete liksom.... HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Opel Zafira 2002 modell. Er 7seter, men kan brukes som stasjonsvogn. Er veldig fornøyd ;)

Skrevet

Holdt på å si, hvor mange er dere i den??? Grei plass på tur??? 4xD på den forresten???

HI

Skrevet

Nissan Qashqai +2. Fås i 4hjulstrekk, 7-seter, men de siste to setene legger du ned så har du en stor, høy stasjonsvogn.

Skrevet

Touran er min bil, jeg har 5 barn:-) Lite bagasjeplass når alle setene er oppe ( 7 seter), men med de to bakerste setene nedslått, er bagasjerommet av grei størrelse. Med 3 barn må dette være en flott bil:-)

Skrevet

Den er lekker!!

Den ene av to drømmebiler. Den andre er hvit Chrysler 300.

Skrevet

pasat? audi a6? eller volvo v70, volvo er jo en veldig sikker familiebil da, å god plass, bode i baksete og i bagsjerom :)

nissan x-treil er også en bra bil :)

Skrevet

Ford S-Max eller Galaxy.

Galaxy har størst bagasjeplass og mer benplass + litt større reguleringsmuligheter på tredje seterad.

Men S-Max er mye penere, og har alikvel mys plass, bare litt mindre bagasjerom.

Begge får både som 5- og 7-setere, hvor andre seterad har tre individuelle setere og da et hav av plass til 3 barneseter.

Skrevet

har nettopp kjøpt meg ny bil. selv og vi er som dere to voksne og tre barn to i barnesete her.

vi har kjøpt oss en hyundai santa fe den har 4 hjulsdrift og diesel og 7 seter. men kan legge ned de to bakerste setene så blir det god blass som stasjonsvogn. og likevel er det romslig blass til våre tre barn.

jeg er veldig fornøyd med bilen jeg sitter høyt og har liksom litt bedre oversikt føler jeg da dette er en suv.

ellers vet jeg en del som er fornøyd med plassen i ford mondeo stasjonsvogn da er det ikke syv seter men de har god plass til tre barn i baksetet hvor minst to har barnesete. der er det jo en del eldre på markede også så de er jo mulige og få kjempebillig tror jeg.

Skrevet

ford fokus stasjonsvogn de er det god plass i da.

Skrevet

Vi har Ford s-max (har 4 barn), men er ikke helt fornøyd.

Jeg ville kjøpt en Peugeout 807

Skrevet

Hva med mercedes E klasse? Vi har selv en 1999 modell. Det er en genial bil med et digert bagsjerom og serdeles god plass i baksetet.

Vi kjøpte vår bil for 5 år siden og kunne ikke vært mere fornøyde, aldri noe tull med bilen og vi har kjempegod plass, vi kunne også at bilsete nr 3 i bksetet om vi skulle trenge det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...