Gå til innhold

Har barna deres kallenavn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks hvis barnet deres heter Benjamin, kaller dere han for Benji?

 

Har ei venninne som har en gutt som heter det, og hun kaller han for Benji. Ikke noe galt i det, men lurer bare på om det er andre som gjør det også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sønnen min så sier jeg mange ganger -gutten etter navnet hans.

 

F.eks Ole-gutten min:)

 

Og på jenta mi sier jeg -mor på slutten.

 

F.eks Lise-mor:)

 

Vet ikke om det er kallenavn. Mer kjælenavn kanskje.

 

Men pappa har kalle navn på meg. Skulle egentlig hete et kort navn, som han ville ha. Men så ville mamma ha en forlenga versjon av det navnet, som jeg da ble hetende. Men pappa har allikavel kalt meg for den korte versjonen:) Synes det er fint jeg, når han kaller meg det..

Skrevet

På bloggen min heter datteren min Solstrålen, fordi jeg ønsker å anonymisere henne litt, selv om jeg står fram med fullt navn. Navnet hennes IRL begynner på S. Samme med samboeren min, som på bloggen går som Gubben, fornavnet hans begynner på G.. :)

Og, det hender jeg bruker de navnene i hverdagen også.. For vi er Gubben og Gamla! ;)

Skrevet

Men det går jo for kjælenavn og ikke kallenavn.

 

Hmmm, lurer på om det er bare min venninne som gjør det?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...