Gå til innhold

ENDELIG 2.TRIMESTER


Tess30

Anbefalte innlegg

Endelig, dette første trimesteret har gått så sakte.

Nå begynner det å bli virkelig at man har en sprellende baby der inne i magen. Kjenner bevegelser innimellom, og det er en super følelse. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig med deg! Deilig å være ferdig med disse månedene...<3 Begynner å glede meg skikkelig til ultralyden nå, men føler det er fire evigheter til *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg også i 2 trimester, en herlig følelse! skal på ul 10 nov, det føles som en hel evighet til! Har veldig guttefølelse, så blir spennende å se om jeg får rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. trimester her også og for en lettelse! :) Lurer på om jeg kjente litt bevegelse her om kvelden, men er ikke sikker. Er det vanlig å kjenne noe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente sist også, og spurte en spesialist om det var mulig å kjenne noe så tidlig (kjente det i uke 10 sist), og hun sa det var absolutt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grugleder meg også til ultralyden. Er så redd for at alt ikke er som det skal med den lille. Men man får krysse fingrene og håe på det beste..:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, i dag er jeg også i 2. trimester! Skal på ultralyd om et par dager, er utrolig spent! Dersom alt ser bra ut på ultralyd kan jeg endelig begynne å senke skuldrene litt. Håper det stemmer at de tre første månedene er verst, at det går lettere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...