Gå til innhold

Avlyst ferie :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bilettene til etterlengtet cruise i middelhavet i dag, vi skulle reise på søndag. Gledet oss leeenge. Så oppdager vi at det sår på billettene at gravide som er lengre enn 23+ ikke aksepteres på cruise!!!?? Vi har betalt 25000,- for cruiset, reisebyrået kan refunder 1500,- De er veldig behjelpelige, men har ikke opplyst om dette når vi bestilte. Vi bestilte for leeenge siden, og det var sambo som bestilte, og han har ikke nevnt at jeg er gravid... What to do???

Er så lei meg, mest fordi vi har gledet oss sånn. Skal prøve å få igjen på forsikringen, men er redd det ikke går da vi sannsynligvis burde visst dette da vi bestilte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt har du kommet? Kan du ikke skjule det? Nei har ingen bedre forslag jeg.. kjipe greier... hva om du skriver en mail til dem og forhører deg hvorfor gravide over 23 uker ikke kan være med?

Skrevet

Dere må i hvert fall understreke gang på gang at det ikke ble opplyst om 23-ukersregelen da dere bestilte.

Jeg hadde nok kjempet hardt og lenge før jeg godtok å betale over 23000 kroner for en ferie jeg ikke får lov til å delta på. Og ville prøvd alt med reiseselskapet før jeg gikk til forsikringen.

Men som noen sier, er du ikke så mye lenger på vei, og jordmor synes det er ok, så kan jo dere også "glemme å gi beskjed"?

Skrevet

Tror neppe dere får noe igjen dessverre... Sånt må man tenke på og sjekke opp i selv.. Man kan jo ikke forvente at reisebyrået skal informere alle som bestiller at "OBS - du kan ikke reise om du er mer enn 23 uker på vei i svangerskapet" og alle de andre unntakene som helt sikkert finnes i kontrakten... Hadde mannan din sagt noe om det når han bestilte så kunne man argumentert om at de burde sagt fra, men det blir jo da ord mot ord - og han sa jo ikke ifra.......... Sure penger.....

Skrevet

Si at du er i uke 18... kan noen egentlig bevise det motsatte ? På cruiset mener jeg og hvis noen påpeker mage så understrek for dem at det er frekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...