Gå til innhold

bevegelse i uke18-19....


lillespire <3

Anbefalte innlegg

Jeg har startet på uke 19 nå, å har kjent bevegelse siden uke 14-15. Men syns ikke det blir så veldig mye sterkere. Ikke er det ofet jeg kjenner h*n heller. Hvor mye liv kjenner/kjennte dere i uke 18-19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i slutten av uke 18, og har det akkurat slik du beskriver det her. Godt å høre at det er fler som føler d slik... Men har vært på ul for ikke lenge sida, og da så alt ut akkurat som det skulle, så går egentlig ut fra at det er ganske normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJente ikke så mye da, egentlig. Men nå, i uke 21 så kjenner jeg flere ganger om dagen. Egenltig litt flaks, for jeg har orkaka på fremsiden av magen, så egentlig skulle jeg ikke kjent noe i det hele tatt, tror jeg. Kjenner mest langt nede, så tror morkaka ligger akkurat så langt opp at jeg kjenner det. Livlig liten kar også ;-) Varierer alikevel fremdeles hvor sterkt jeg kjenner det, for morkaka demper nok en del, så det kommer an på hvordan han ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19uker på vei og har kjent den lille hver dag ca den siste uken.. Sparkene er fortsatt "nede" men de har blitt kraftigere nå. Veldig kos :) Kommer mye ann på hvordan morkaka deres ligger. Min ligger bak så er ikke noe som "demper" for sparkene fra den lille her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for andre gang, og kjenner mye mindre liv enn da jeg var gravid sist. Vet du hvor morkaka ligger? Jeg har den foran, så den fungerer som en støtdemper. På UL så jeg en veldig aktiv baby, men kjente ingenting.

 

På ordinær UL i forrige svangerskap kjente jeg sparkene godt samtidig som jeg så dem på skjermen. Nå må jeg tydeligvis smøre meg med tålmodighet til det kommer så langt at jeg kjenner noe hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet fra UL nå, der jeg fikk bekreftet misstanken min om at morkaka lå på framre vegg ja :-) Men beibisen var veldig aktiv, å jeg kjenner at hun dulter borti her å der :-) Hærlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...