Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Er ikke helt frisk om dagen, tett i nesa, dotter i øra, vondt i halsen osv. Tror jeg har hovne mandler, men har aldri skjønt hvordan man ser det?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Først og fremst kjenner man det vel... Du kan kjenne mandlene på utsiden av halsen hvis de er hovne. De sitter på siden, litt under ørene.. I tillegg, hvis du gaper høyt foran speilet, vil du se at det er rødt og hovent helt bakerst i svelget hvis mandlene er hovne..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Du kjenner det. Har du vondt i halsen og vanskelig for å svelge mat (sånn rent fysisk) så har du nok hovne mandler. Utover det støtter jeg meg til det 22:14 sier
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Ja, må nok være hovne, for sånn jeg føler det nå er jeg bare når jeg er forkjølet... Som jeg dessverre er flere ganger i året. Har vondt og ingen matlyst, for er ubehagelig. Er så kjedelig, går rundt og er halvdårlig i laaaang tid. Skulle mye heller bare ha fått en skikkelig infulensa over 3-4 dager, for så å bli frisk! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå