Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Inspirert av det innlegget om hun som syns mannen var pervers. Hvordan er DERES sexliv? Jeg tror egentlig at vi er litt kjedelige:p Som regel så bruker vi kun to stillinger, jeg på rygg eller han på rygg. Vi har oralsex ganske ofte som forspill. Vi kan godt ta oss en kjapp en på sofaen. Men thats it. ER vi unormalt kjedelige i senga eller?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 vet ikke,. vi ikke veldig krative vi heller. har noen stillinger som repiterer seg. jeg på rygg, han på rygg, jeg på siden, doggy, .. vi har kunn sex i senga. er vell vane sak og så lenge man er fornøyd så gjør man ikke noe med det.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Helt fantastisk.. Vi har vært kjærster i 10 og gift i 7 år-) Trodde vi var kreative i starten, men det har bare blitt bedre og enda dypere på alle plan. Et godt tips: Snakk sammen om hva som funker for deg/dere
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Vet at det er en vanesak, men er det vane eller en Uvane:p Jeg er fornøyd med sexen jeg, men jeg tror nok mannen kunne tenkt seg litt mere action på soverommet
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Vi har også noen faste stillinger; misjonær, doggy, i skje Vi har oral sex nesten hver gang jeg syns det er veldig kjedelig blitt, men grenser for hvor mye man kan variere når en er høygravid.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Vi har sex 5 ganger i uka. Så vi har det helt hærlig. Vi er ennå like forelsket som da vi først møttes. Nå er ejg gravid og litt kvalm for tiden så det blir kanskje abre 3 ganger i uka og mannen klager allerede. Men forhåpentligvis så er dette er tilgakelagt kapittel. Vi er flinke til å sette av tid til hverandre i en hektisk hverdag.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Deeeeilig, digg og perfekt! Vi varierer i hytt og gevær for å si det sånn. Dessuten har vi litt sånn "koselig" role-play. Noen ganger noe sånn enkelt og andre ganger litt sånn avansert. Noen ganger for jeg daske han litt og noen ganger får han daske meg litt. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå