Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 i dag fyller jenta vår 1 år. og vi hadde planer.. planer som kunn inneholdt mannen, ungene og meg. vi har feiret bursdagen til jenta vår med resten av familien. men oldeforeldrene til ungen kommer uanmeldt, bare står på døra.. de vet vi har planer, vi ddyttet ikke de vekk eller noe, men måtte da avlyse våre planer,. familien til mannen står plutselig på døra uten avtale. det har skjedd en rekke ganger. vi har prøvd og si at det er fint om de ringer først. vi har planer en del. jeg er takknemlig for at ungene våre har oldeforeldre og at de vil feire bursdagen hennes, men de viste vi hadde planer... likevell dukker de opp. måtte bare få det ut---
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Dere måtte da ikke avlyse noe som helst. Å si "vi har planer, men dere må gjerne komme tilbake en annen dag", takke for besøket og skysse dem avgårde er et godt alternativ. Dere valgte å bli overkjørt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 vi prøvd og i at vi har planer, men dama hadde med seg kake og skulle spise den med oss og det i dag. min mann sier ikke mot dem. og innen jeg så dem var de alt inne. kan ikke dytte de bokstavelig ut heller.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Du må da forvente at besteforeldre og oldeforeldre kommer i en 1-årsdag. Hvorfor var de ikke invitert? Har du invitert til en annen dag? Da kan jeg forstå irritasjonen, ellers høres det vrangt ut fra din side.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 vi hadde alt feiret bursdagen hennes med resten av familie, allså besteforeldre, oldeforeldre, tanter, så nei i dag var de ikke bedt. vi har som sagt alt feiret med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå