Gå til innhold

Hvilken høst/vinterjakke har DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny jakke, men finner liksom ingen. Trenger tips :) send gjerne med link og ca pris på jakken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte prisen da..Kostet 2299 i butikken :)

Skrevet

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011968_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

Jeg har noe i likhet med denne :)

Skrevet

kari traa boble jakke, koster egentelig 2499 på intersport, fikk den for 999. kjempe fin

Skrevet

Den var kjempefin 20:53! Har du den som eneste jakke? Jeg vurderte å kjøpe meg en mer sporty jakke, men jeg kan ikke gå sånn på jobben (eller jeg kan selvfølgelig, går jo ikke med jakke inne, men den passer så dårlig til resten av antrekket når jeg er kledd for jobb).

Skrevet

20 53 her..

Takk:)Er veldig fornøyd!

Har også en Bergans myrull ladycoat,den er ikke så veldig varm,men jeg er typen som nesten aldri fryser. Den bruker jeg om jeg har på meg kjole/skjørt,eller er litt penere kledd,passer litt bedre til det:)

Er det veldig kaldt tar jeg en ullcardigan under.brukte den store deler av vinteren i fjor,og holdt meg god og varm,og jeg jobber med barn så er en del ute:)

Skrevet

Åh, den er også SÅ fin! Har veldig lyst på den lyselilla, men kan ikke bruke 1600,- på (enda en) jakke til meg akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...