Gå til innhold

Noen som har tatt med seg barna og flyttet til England?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et annet innlegg om samboer som mest sannsynlig flytter til England pga jobbsituasjonen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Om jeg skal bli hjemme med barna å se han bare i helgene, eller om jeg skal ta sjansen på å ta med meg barna nedover. Barna er 2 og 13. 13 åringen har jeg fra et tidligere forhold. Har ikke kontakt med faren sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt i vei :-) superb sjangse til å oppleve et nytt land, det er gode for alle. Pendling sliter på forholdet, og er noe slit.

England er et supert land på mange måter, dere kommer sikkert til å få det fint.

Skrevet

Flytt sier jeg også. Nå er det en gutt i klassen til min datter, som har flyttet til London for 1 eller 2 år.

Han er 13år, skal gå på den norske skolen der borte. Han vet jeg har kontakt med sin biologiske far.

Ellers så vet jeg at hans mor og stefar har 2barn ilag, Tror de har leid ut huset her, og har tatt med seg alle for å pooleve noe nytt :) de kommer jo hjem igjen.

Lykke til

Skrevet

Hmm..Ja jeg vet rett og slett ikke hva vi skal gjøre.

Vi har å tenkt å søke inn han største på den norske skolen hvis det blir så vi skal flytte. Er så mange ting å tenke på syns jeg.

Får tenke oss godt om tror jeg. Samboer kan kanskje dra først, så kan vi komme nedover til sommeren eller noe.

Håper bare vi gjør det rette uansett hva vi velger

Skrevet

Så spennende! Har ikke den erfaringen selv, men noen bekjente flyttet til en liten landsby utenfor Cambridge for noen år siden. De hadde da to små barn. Tenk hvilken fantastisk opplevelse for alle sammen og en unik mulighet for barna til å lære språket!

Skrevet

Hadde han største hatt lyst selv, så hadde det vært noe annet. Men han har ikke lyst å flytte. Hva gjør vi da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...