Gå til innhold

Pakke fødebaggen nå? uke 36 starter i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd jeg djingser hele greia om jeg pakker den for tidlig :) hehe... om jeg har alt klart starter det sikkert ikke.

når har dere andre pakket den berømte baggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 36 i dag her også=) jeg tenkte å begynne i neste uke jeg!=) vertfall gjøre klart alt som skal med til bebien. toalettsaker osv må jeg jo uansett vente med da jeg bruker det daglig.

Skrevet

Er i uke 38 i dag og skal pakke bagen i helga tenkte jeg ;)

Skrevet

oki, kanskje jeg skal ta det gradvis da =) pakke litt til babyen nå og mine saker etterhvert som jeg kommer over dem. toalettsaker blir jo kastet ned i baggen like før vi løper ut av døra :)

Skrevet

oi så treige dere er a :P min har vært pakka siden uke 33 den og jeg er i uke 36 :o) har ikke pakket sminken min eller tannbørste ennå,men jeg må jo bruke det frem til jeg skal dra da så hehe

Skrevet

jeg har alltid vært litt tidlig pån jeg da... og det er egentlig godt...for med gutt nr to kom han i uke 36..uten noe forvarsel. veer hvert 5 min helt plutselig..som varte i et par timer,men ga seg når jeg dro dit på sjekk ( tror ikke di trodde på meg) kom hjem igjen,og det begynte igjen.. tror fortsatt di ikke trodde på meg,di ba meg ta et bad for da pleide det å gi seg om det bare var lure veer... badet... auuu.... mamma fikk slengt på meg klær og plassert meg i bilen... rakk inn til føden..ja vi får sjekke deg da sa hun... oj... 10 cm...her må vi finne en baby seng før babyen kommer sa di. hehe så jeg ville faktisk pakket klart :) det er jo ikke noe av det du kommert til å bruke noe før uansett :o)

Skrevet

*Oki, kanskje jeg er litt treig da. hehe.. men som sagt er jeg litt redd for at jeg djingser hele greia og må gå på overtid om jeg har den klar nå :P hehe.. overtroisk! Men tenker å pakke mini sine ting, og de klærne jeg skal ha med meg som jeg ikke bruker nå. så får resten vente litt. Dette er min 3 og jeg har ikke for vane og få før tiden akkurat! Men om to uker, da starter jeg operasjon "få ut baby" :) så kanskje jeg er heldig å får han til termin i allefall!

Skrevet

hhahaha jeg bare tuller da :o) jeg var vel helst litt for tidlig ute jeg tenker jeg hehe men skjønner hva du mener med djingsinga :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...