Gå til innhold

Synes du mannen din er pen\vakker, og er du selv pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig overflatiske tråder her:) Men, kun for den lave underholdningsverdiens skyld.

Ja, mannen min er _veldig_ pen. Han er den som jentene har løpt etter i alle år, og fortsatt blir jenter helt rare i oppførselen rundt ham. Selv er han så rolig og dannet at han ikke bryr seg om det.

Han har egentlig alt! Vanvittig pen, idrettsgutt, lynende intelligent, fantastisk kjæreste, høyeste grad av utdannelse, veldig god jobb, SNILL, tenker alltid på alle andre (oss) først.

Jeg: Har vel alltid vært klassifisert som pen, uten at det skal fremstilles som kvalmende. Men, tro meg, det har sine bakdeler også. Mye sjalusi, spesiellt fra andre jenter. I ungdomsårene ønsket jeg faktisk ikke å være pen, da det hemmet meg mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg da! Kan ikke være lett å være så pen! Og hva med den perfekte mannen din? Du må vel passe på ham som en hauk så ikke en yngre og penere dame stikker av med ham??

Skrevet

Vi er nok ganske gjennomsnittlige begge to her også.

Skrevet

Jeg syns selvfølgelig at mannen min er kjekk:) Han har verdens vakreste øyne. Jeg er ikke pen.

Skrevet

Jeg synes mannen min er veldig pen og sexy.

Synes selv jeg er ganske pen når jeg ikke er gravid og full av vann og baby :P

Skrevet

vel.. vanskelig å svare på. Vil anse oss begge som over gjennomsnittet pene, men ingen av oss er ekstremt vakre=) begge to får stadig henvendelser fra det andre kjønn når vi er på byen, noe som hever selvbildene våres. tror det er positivt å se at man har en attraktiv kjæreste, som også andre kunne tenke seg å "slå klørne i" :)

Skrevet

Har aldri `en eneste gang vært bekymret for at han skal finne noen annen.

Hadde du kjent ham\oss\meg hadde du forstått det.

Det er faktisk slik i jantelandet Norge at enkelt tror at mennesker som er pene er høye på strå, innbilske og gudene vet hva.

Ja, man er priviligert med et pent ytre, men det bringer bakdeler med seg også. Jeg føler ihvertfall at jeg må overkompensere med det indre fordi mennesker ofte har en forutinntatt holdning til meg. De er mer skeptiske til meg, og følger mer med for å finne ting å "ta meg på". Dette har jeg blitt fortalt selv, og følt på i stor grad selv.

Når mennesker jeg vet har dårlig selvtillit kommer på besøk til oss, tenker jeg ofte at jeg må slenge på meg noen mindre fine klær og gjøre meg upyntet. Har ofte hørt flere av disse kjefte på mennene sine fordi de hevder de glaner for mye osv.

Jeg går aldri utfordrende kledd og er egentlig veldig jordnær.

Har elsket to menn i mitt liv, aldri hatt et eneste one night stand.

Føler meg urettsmessig mistenkliggjort i mange sammenhenger.

HI

Skrevet

Jeg synes han er veldig kjekk, men han er litt lav. Veldig pene øyne (det hører han mye) og nydelig gyllen hud.

Personlig er jeg nok ganske gjennomsnittlig. Ganske søt fra tid til annen, men det er ingenting ved meg som skriker pen. Har ofte hørt at jeg er søt, men ikke like ofte at jeg er pen. Har pen hud og OK trekk, men har noen kilo for mye som trekker ned. :P Husker en gang for noen år siden (det er ikke så vanlig for meg), så var jeg på besøk hos noen i et annet land. En dame kom bort til meg og måtte fortelle at hun synes jeg var EKSTREMT pen, og at hun bare ville si det. Ble helt satt ut, var en dame i 40-50-årene. Ikke hver dag jeg hører, for å si det sånn. :)

Skrevet

Begge er helt gjennomsnittlig, vil jeg si. Mannen er egentlig ganske kjekk, men det drar nok ned at han har blitt litt "tynn i hyssingen", hehe. Uansett verdens beste for MEG, selvfølgelig :))

Skrevet

Ja, vi er helt normalt pene og snille mennesker. Ikke mer, og ikke mindre. Vi er LYKKELIGE!!

Skrevet

vi er nokk midt på treet begge 2. syns jo mannen min er sjekk å d syns mange andre å :) jeg føler meg ikke så pen for å si d sånn.

Skrevet

Mannen min er en kjekkas! Vakre øyne, perfekt solbrun hud, meget veltrent, snasen sprettrumpe, et vakkert smil med perfekte tenner. Sukk. I tillegg har han en fantastisk personlighet. Såklart har han sine sider jeg ikke setter så stor pris på også, men stort sett er han perfekt for meg. Bakdelen med å være gift med en kjekkas er nok at han naturlig nok er omsvermet av andre damer som av og til kan føre til sjalusi. Han er også politi, ergo enda flere damer som stiller seg i kø. Ha-ha ;-)

Ser på meg selv som pen, men ikke perfekt. Tidligere jobbet litt som modell, men det var før "jeg-har-fått-to-barn-kroppen" meldte sin ankomst. Han er hakket penere enn meg ivertfall -om ikke to eller tre!

:-)

Skrevet

Signerer 14:26. Til HI: du høres en smule innbilsk ut hvis du bevisst gjør deg "styggere" fordi folk med (etter din mening) dårlig selvtillit kommer på besøk. Hva med å slutte å være flørtete overfor mennene deres? Det hjelper kanskje mer på, enn å ikke bruke sminke. Bare et tips altså :D

Og om man har hatt ONS eller ikke, kvalifiserer ikke folk som bedre eller dårligere menneske, det har mye med livssituasjon, flaks og interesser å gjøre.

Skrevet

Han er høy og atletisk med en sinnsykt fin kropp mens i ansiktet er han mer gjennomsnittlig. Jeg har alltid fått høre at jeg har et nydelig ansikt med vakre trekk og det kan jeg forsåvidt se selv også. Etter tre barn har ekstrakiloene lagt seg rundt magen men jeg håper på å få de vekk etterhvert, sakte men sikkert. Jeg er høy og har anlegg for å bare legge på meg rundt midjen, derfor har jeg fortsatt lange, slanke armer og ben.

Skrevet

HI her.

Jeg snakker ikke engang med mennene omtrent. Nettopp pga nevnt overfor.

Innbilsk? Ja, vet du hva, dette er faktisk første gangen jeg sier det, at det å være pen har jaggu bakdeler også høyt! Jeg føler ofte jeg må gjemme meg vekk pga andres sjalusi og jantelov.

Skrevet

Når du tar for gitt at folk er misunnelige FORDI du er pen, så er du innbilsk ja. Jeg er overhode ikke pen, synes at jentene med vakkert utseende har vært heldige, men det er ikke noe de kan for. Ikke noe som de er oppnådd fordi de har vært dyktige, flinke eller smarte. Så det er egentlig ikke noe å være misunnelig på. Er på samme måte som å si at man er misunnelig på noen som har vunnet i lotto.

Du høres litt overfladisk ut, siden du fremhever sider som utseende, status, utdanning osv som det viktigste her i livet og tror at mange er misunnelig på grunn av det. Tror nok at andre verdier som familieliv, ro, kjærlighet, kvalitetstid med barna og samhold er det som de fleste streber etter, ikke ytre skall eller status. De eneste jeg har vært misunnelig på da jeg var singel eller i dårlig forhold, var de som hadde sterkt samhold i familien, kjærlige foreldre, en mann som elsker dem og stor vennekrets.

Skrevet

jeg har fått den mannen som jeg har siklet etter i mange år:) en mann som venninnene mine sier " han er en sånn som de fleste jenter drømmer om" en kjekk mann,snill og god:) det syns jeg:))

jeg er mer ei guttejente. har hørt at jeg har et pent ansikt men det er det..

ingen som skryter av seg selv.. ihvertfall ikke de som har vett i skallen.men mannen vår kan vi skryte av:))

Skrevet

Mannen min er høy, blond, kjekk og svensk <3 Atletisk, empatisk og utrolig SNILL som dagen er lang <3<3<3<3 (og rotete, lat og særdeles upraktisk etter en laang akademisk utdannelse - ingen er perfekte hehehe).

Jeg var lubben og mindre pen som barn, blomstret veldig fra jeg var ca 20 til jeg var 29. Slank og fast kropp, laangt lyst hår osv osv. Så ble jeg preggers og fikk barn - og nå kan jeg selvfølgelig se vakker ut etter 30 minutter foran speilet og i de rette klærne, men begynner å bli redd for at ungpikekroppen er lost forever :( Har fremdeles fin hud, vakkert hår og kun 2 kg i pluss fra førgraviditetsvekt da; har heldigvis ikke forfalt veldig utseendemessig, slik som mange andre småbarnsmødre).

Syns altså at jeg er vakker om jeg stasher meg opp, ikke ellers :)

Skrevet

Mannen min er liten, tjukk og morsom. Jeg er liten, morsom og sint. Litt som Lille My.

Ingen av oss misunner egentlig de pene menneskene. Vi kan føle oss litt ubekvemme blant de som er veldig opptatt av fasade, men det er fordi vi er redde for å bli smittet:)

Skrevet

1448, dette skal være en overfladisk tråd, noe som jo også er nevnt i hovedinnlegget - så at hi drar inn sine overfladiske sidenr er jo helt på sin plass.

Skrevet

jeg er stygg han er kjekk. Umulig å bedømme selv, da det kommer ann på ens egen selvtillit og oppfattelse av hva som er pent/stygt.

Skrevet

Mannen min er en god blanding av søt og kjekk. I tilegg er han veldig omgjengelig. Lett å snakke med han for de aller fleste. Han har fantastisk god humor som får de fleste til å skrattle..Mange vittige kommentarer. Han var veldig "omsværmet" på den tiden vi ble sammen (for 3 år siden). Telefonen hans ringte både dag og natt og jenter dekorerte facebookveggen hans med hjerter og go'ord. Jeg er glad det har gitt seg nå som vi har vært sammen en stund og har fått barn :) I tillegg er han verdens beste mann - han gjør gjerne husarbeid og tar like mye ansvar som meg - det gjør han ekstra sexy syns jeg ;- )

Så var det meg da.. Vel, jeg har definitivt hatt bedre dager. Nå er jeg gravid, kvisete og har slitt hår, kan ikke huske sist noen sa jeg var pen (foruten mannen min da som sier det hver dag <3). Jeg er også undervektig og sliter med å legge på meg. Før fikk jeg mye oppmerksomhet fra gutter - jeg hadde lyse krøller/bølger, pent smil og solbrun hud og en fantastisk rumpe om jeg skal ta til meg noen av kommentarene.. Hmm....

Men det viktigste er at vi er lykkelige sammen - og det er vi :)

Skrevet

Mannen min er helt sinnsykt deilig, og får ofte lange blikk når vi er ute på byen. Han er også dum som et brød, han er rett og slett ikke like skarp som alle andre rundt han, og jeg tror rett og slett ikke han selv har oppdaget hvor pen han er. Men han har den fineste personligheten jeg vet om, og det er derfor jeg elsker han over alt på jord, det er ikke noe vondt i han :)

Akuratt nå er ikke jeg spesielt vakker. Er høygravid, tjukk og kvisete. Men ellers er jeg vell over gjennomsnittet pen. Bruker å være modell for noen av de lokale klesbutikkene inn i mellom. Vart veldig glad når svigermor sa: "Tenk at jeg skulle få en så vakker svigerdatter som deg, du kommer til å bli en fantastisk brud"...

Men heldigvis er det ikke utseende som er det viktigste her i livet. Jeg har både venner som er penere enn meg, og mindre vakre. Men jeg får aldri følelsen av at de er sjalu på meg eller noe.

Noen av mine single venninner sier : ååh..du er så heldig som har en skikkelig mann...",,,uten at det egentlig ligger noe sjalusi i det. Er vell heller at de ønsker seg en å være glad i de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...