Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Livet er fullt av små og store valg. Noen valg kan få negative konsekvenser. Hva er det dummeste valget du har tatt i livet?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg har vel gjort mine dumme valg, men sett fra der jeg er nå er det ikke så ille. Summen av valgene mine har ført meg hit jeg er i dag, og jeg ville ikke byttet med noen. Skulle kanskje ønske jeg hadde studert med litt mer innsats...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Tja, det kan være så mangt, men hadde jeg ikke gjort "dumme" valg så hadde jeg ikke vært mor i dag. Det jeg kan komme på i farten er vel å ta opp kredittkort gjeld, og ikke gjorde skikkelig på skolen.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Brydde meg ikke om skolen, burde gjort det bedre. Angrer noen ganger på at vi skaffet oss hund, men det er heldigvis ikke ofte.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 at jeg ikke flyttet laaaaaangt hjemmefra da jeg begynte på vgs...........
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 at jeg aldri fortalte min største kjærlighet hva jeg følte før d var forsent...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Kredittkortgjeld og forbrukslån:(
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 At jeg ble sammen med eksen min og at jeg ikke turte å bryte med han før han hadde ødelagt syv år av livet mitt og hele ungdomstiden min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå