Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 hvordan får man denne greien ut igjen? det står jo beskrevet i bøtter og spann hvordan man får den inn men ikke et ord om hvordan man tar den ut.. Lurer på å bestille meg en sånn.. Og hvorfor sier ladycup at når man blir eldre skal man ha en større cup mens mooncup sier omvendt?
Gjest Filifjonka Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Den har en "stilk" - nesten som en tråd nederst. Når den skal ut tar du tak i "stilken" og trekker den ut omtrent som en tampong.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Det er veldig enkelt å ta den ut bare så det er sagt;-) Når du setter den inn bretter du den, skyver inn og den folder seg ut, så vrir du litt så det blir vakuum. Når du skal ta den ut klemmer du den litt sammen så vakuumet oppheves, og så tar du den ut. Hva angår str vet jeg ikke forskjellen på de to, bruker selv mooncup og er strålende fornøyd. Jeg vet at mc har en str til de som ikke har født og en større til de som har født vaginalt, det er vel bare for at den skal passe best mulig. Det har ikke noe med mengden den kan samle opp å gjøre, tror jeg? Jeg har brukt nå i et par år og kan med hånden på hjertet si at jeg skulle inderlig ønske noen hadde fortalt meg om den for 20 år siden...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg har klippet vekk "stilken", for jeg kunne kjenne den. 13.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå