Gå til innhold

Dere som er her nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere?

selv er jeg på jobb.

jobber som tlf.vakt hvis noen lurer på det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber i hjemmet.

baby sover. og mor sitter på sofaen med dataen

Skrevet

Høygravid så sitter her med hodepine og en baby som snart vil ut og presser på blæra :P

Skrevet

Student og har lesedag med oppgaveskriving.

Skrevet

Barna er i barnehagen og jeg sitter hjemme å er syk så er ikke så veldig mye jeg har energi til akkurat nå..

Skrevet

Jeg skal jobbe i helga, så har fri idag. Har nå en pause etter å gjort helgevasken. :)

Har gjort en del ærend idag og, derfor barnet er i barnehagen mens jeg har fri, dersom noen skulle lure på det. :P

Skrevet

Er i permisjon. Lillegullet leker på gulvet, og jeg sitter her fordi jeg ikke gidder å gjøre noe husarbeid ;)

Skrevet

Er hjemme med sykt barn, som ikke virker så sykt likevel. Kunne visst bare send henne i bhg...og gått på jobb. :P

Skrevet

Sitter godt plantet på sofaen (doctors orders). Er høygravid 39+3 og orker ikke stort annet....

Skrevet

Sitter godt plantet på sofaen (doctors orders). Er høygravid 39+3 og orker ikke stort annet....

Skrevet

sitter hjemme og har halsbetennelse og strupekatarr. Venter på telefon fra legen...

Skrevet

er i permisjon, og sitter og ser på babyen som plutselig har skjønt hvordan hun kan forflytte seg rundt på gulvet.. Vurderer å ta en runde med støvsugeren, men kunne kanskje heller sy en liten microfiberdress til snuppa? :P Er rett å slett giddaløs, og har tusen ting som burde vært gjort både inne og ute i hagen!

Skrevet

Har fridag fra jobben. Og ja, jeg sendte ungen med god samvittighet i barnehagen. Han fikk valget og valgte kompisene i barnehagen.. Ble levert sent og hentes snart, hvis noen lurte ;)

Det største barne er på skolen. Kommer nok hjem snart...

Skrevet

Sitter på hotellrommet i Bergen. Skal på en møte klokken 14. Etter det flyr jeg rett hjem til byen og ikke minst kjæresten min :)

Skrevet

Er høygravid og så godt som invalid av bekkenproblemer.. sitter i den eneste stolen jeg klarer å komme meg ut av uten å grine av smerte, og ser på lillefrøken som leker med gyngehesten sin på gulvet. ser rundt meg og har lyst å både rydde, vaske og pusse opp både her og der, men klarer ingen verdens ting:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...