Gå til innhold

Hvorfor pappagave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette tullet med pappagave? Er jeg den eneste som ikke gir dette? Jeg forventer ingen mammagave og jeg kjøper heller ingen pappagave. Slik jeg ser det får vi begge livets beste gave ved å å få bli foreldre! Synes nesten det er litt kvalmt at man skal kjøpe gaver til hverandre fordi man har blitt foreldre, som om man ikke er takknemlig nok for babyen i seg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hoppet jeg glatt over pappagave. Tror ikke han forventet det heller.

Han kjøpte en kjempefin blomsteroppsats til meg etter at vår første var født. Det satte jeg pris på, men forventet det egentlig ikke (Han er nemlig ikke den som strør om seg med blomster/gaver).

Skrevet

Men en blomsterbukett til mor synes jeg bare er hyggelig, du har jo vært igjennom en beinhard innsats, så det synes jeg er vel fortjent :)

HI

Skrevet

Det er vel litt drøyt å si at det er kvalmt å gi en presang til sin mann?

Om noen gir en presang en mandag, julaften eller faktsisk når han har blitt pappa (som må være noe av det største en mann kan oppleve) så er da vel det bare hyggelig? Veldig mange gir en presang til sin mann/kone etc om de disputerer - hvorfor ikke da når de har blitt far eller mor? noe annet er å forvente presang, men om man ønsker å gi dette så er da det virkelig bare hyggelig.

Skrevet

er ganske tøft for far og i en fødsel...

her fikk pappan et bilde av meg med mage tatt hos fotograf i ramme.

Skrevet

Rett og slett fordi det er HYGGELIG!

Skrevet

jeg elsker å gi gaver, derfor kommer min mann til å få en liten gave fra meg etter fødselen. rett og slett fordi jeg mener det er koselig :) vi gir ofte gaver til hverandre, fordi det er noe vi setter pris på, det er fint å vite at den andre "arbeider" litt for å glede deg!

Men jeg skjønner også at dette kan virke tullete for andre, og at gaver ikke er like "symbolske" for andre par... Alle er forskjellig og alle har forskjellige behov her i livet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...