Gå til innhold

Da reiser jeg på første legetime :)


Stina <3

Anbefalte innlegg

Det blir spennende... Er så mange år siden sist nå at jeg husker nesten ikke hva som skal skje.

Husker at jeg hadde med meg urinprøver, men var det til første gang og?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på første legetime i dag, juhu! Syns jeg har venta lenge, så dette blir litt stas og litt skummelt. Er i uke 8, så kunne venta lengre, men er utålmodig! Skal ikke ta gu trur jeg. Har glemt å ta med urinrpøve, men tenker at det er viktigere ett hvert. Skal vel ta blodprøver iallefall. Skal høre om legen min vil henvise meg til tidlig ul, men vet at hun antagelig ikke vil... streng sånn gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det gikk veldig fint! Utenom at de måtte prøve 4 ganger før enn de klarte å treffe blodåren min :( AU :(

 

Jeg fikk termin 16 mai :) Og har allerede fått grei beskjed fra min mann om at da får jeg ikke føde for da er det fotballkamp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikkinga gikk greit på meg heldigvis, har skikkelig nåleskrekk! Typisk at jeg da er resus neg. og må ta ekstra blodprøver underveis i svangerskapet...

 

Legen satte terminen min til 4. mai, to dager etter det jeg selv har regnet ut, men hun henviste meg faktisk til tidlig ul, hurra hurra hurra... så da får jeg vite det mer nøyaktig. Har spurt henne i tidligere svangerskap om tidlig ul og fått nei, så hun hadde vel en god dag idag:) Hadde uansett tatt, men greit å få det henvist.

 

Lykke til jenter, blir moro med maispirer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...