Gå til innhold

62,5 kilo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned fra 67 til 62,5 kilo på 6 uker..det er kanskje lite, men er så herlig å se at vekta går nedover!!!:D

jippi!:D Hehe...føler meg ganske tynn nå og tynnere skal jeg bli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig, gratulerer!

Hvordan har du gått ned?

Veier det samme og ønsker å gå ned 5kg..... Vekta står stille.

Skrevet

Takk :)

Har bare kuttet ut godteri og brus, bortsett fra 1 dag da:)Spiser vanlig norsk sunn mat.

Har begynt å gå rask gange med barnevogn ca. 2 timer for dag:)

det var vell det :)

Skrevet

Tusen takk:D Trodde egentli at det var ille dårlig...:P ser jo dem som går ned 8-9 kilo i mnd...og mere...

Skrevet

Det beste er å gå ned mellom 0,5 til 1 kg i uka. Så det er helt perfekt :) Jo lengre tid man bruker på å gå ned, jo lengre tid tar det å få de på igjen :) Du får kjempe god forbrenning nå, og du gjør ikke drastiske endringer.

Skrevet

Gratulerer! Bra jobba:-)

Som 10:31 sier så er det beste å gå ned sakte, jevnt og trutt. Da er det større sjanse for at vektreduksjonen vil holde seg og det er en sunn måte å gå ned i vekt på.

Flinka! :-)

Skrevet

Hehe, jeg har gått OPP fra 68 kilo til 91!! Er i uke 26, da ;o) Skal ned alllle kiloene skal jeg love!!

Skrevet

okei, men da holder jeg meg til "dietten" min.

Tenkte jo å prøve slike hurtig kurer, men alt smaker jo dritt!:P

Er nok bedre å gå sakte nedover ja:)

Samboer trodde ALDRI at jeg skulle klare dette, jeg har "truet" før med å slanke meg, men sprukket hver gang pga godtesug som er enormt!!

men jeg klarer jo det!:)

Skrevet

Er i uke 36 skulle det stå!!! hilsen 10.33

Skrevet

hehe du er gravid da så du er unnskyldt;)

Skrevet

Jeg har gått ned fra 66 til 63 på 5 uker. Litt mindre, men jeg er ikke så fysisk aktiv som deg da;)

Jeg har kuttet brus og godter helt, og kuttet litt ned på karbo inntaket. Ikke trent et sekund eller gått en meter (annet enn sånn vanlig gåing da, jobber jo og sånt;))

Deilig å se vekta tusler nedover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...