Gå til innhold

Hvordan kler dere skolebarna nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jo blitt kjøligere om morgenen, men så kommer tempen seg utover dagen :) har en på 6 og ei på 8. og du går til skolen, ca 15 min!

Hvor mye klær tar dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige egentlig. Jeg har en gutt på 7 år, og han har på seg jeans og vanlig genser. Har ikke begynt med stilongs ennå eller lue.. ellers så bruker han vindjakke som tåler litt regn.

Skrevet

Har ikke strømpebukse enda for så kaldt er det ikke. Men har begynt med t skjorte unger jumperen, noen dager også ullgenser under jakka. Hun bruker fremdeles vindjakke med tynt bomullsfor i, men har begynt å ha noe i halsen hennes og lue vil hun bruke så den er grei. Hun er 9 år så jeg spør henne om hun fryser i langfri for da må hun ha mer klær på men det gjør hun jo ikke enda.

Skrevet

Her er det ennå greit med bare jakke (som stort sett blir hengende igjen på skolen!). På overskyede dager tar vi på en tynn buff og vanter ellers ikke noe ekstra undertøy ennå.

Skrevet

Går i strømpebukse nå, under baggy bukser eller skjørt. Er greit å ha det under siden hun synes det er ekkelt med jeans under regnbuksa når de er ute og leker.

Skrevet

Vanlige klær - genser, t-skjorte, bukse, også en fleecegenser eller tynn jakke over. Det er litt kaldt på morgenen, men allerede til første friminutt er det nok med de klærne. Lue skal vi begynne med straks.

Skrevet

Har tvillinggutter på 7 år.

Vanlige klær, bukse,sokker, genser, trøye og vindjakke. Har regntøy etc på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...