Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Har væt sammen med verdens hærligste i 2 mnd, alt stemmer. Og vi er enige om at blir vi gravide så beholder vi så vi er ikke veldig flinke med og bruke prev. litt kjapt, ja veldig mulig Men når jeg leser her inne, passer det jo egentlig aldri
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Helt riktig. Man kan alltid finne en grunn til å vente. Så kjør på, du. Bare vær klar over at det ikke er noen returrett på dem!! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Det passer vel egentlig aldri jeg har også vært sammen med verden herligste, men i 3,5 år men vi har ingen barn sammen(jeg har en 6-åring fra før). Men vi stresser ikke, er fortsatt unge(25 og 26 år.) Men er enige om at dersom jeg hadde blitt gravid nå så hadde vi beholdt. Men er jeg supernøye med p-pillene så det skal litt til for at jeg blir gravid, og blir jeg det så blir jeg det, da har jeg hvertfall gjort det jeg har kunnet for å ikke ha blitt det. Jeg er bare fornøyd hvis jeg får studert ferdig. Er ikke interessert i å gå gravid midt i studiene. Det passer svært dårlig med mye praksis(turnus) osv. Dessuten vil jeg leve litt av studentlivet å være med på noe av det som skjer ikke gå rundt med gravidmage og være sliten. Så her i huset passer det aldri men det passer bedre ved senere anledninger..hehe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Det passer aldri å få barn! Litt tidlig kanskje ja, men det tar jo tross alt 9 mnd før det evt kommer noen baby og det kan jo også hende dere bruker litt tid før det klaffer. På den andre siden, barn er ikke noe man skal skaffe seg på impuls
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 2mnd da er dokke i kjærligheits rusen enda. Vent til verdagen kommer for fult og kjærligheitsrusen går litt vekk. Da tror jeg ein er klar. Kjærlighet gjør ein blind.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Kjærlighet trenger ikke gjøre deg blind : ) ble gravid få måneder etter at jeg møtte mannen i mitt liv, og omgivelsene var sjokkert! Vi er nå lykkelig gift, og venter nummer 3... Noen ganger spiller skjebnen kortene rett, og det var bare meningen at det skulle bli : )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Det passer ihvertfall ikke når der bare har vært et par i 2 måneder!! Ærlig talt, dere kjenner jo ikke hverandre enda. Ro ned eggstokkene. Vær forelsket uten å planlegge barn og ekteskap ei stund til iallefall!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Jeg ble gravid etter å vært sammen med mannen min i nesten 2 mnd. Vi hadde snakket sammen i 1 år ca før det ble oss 2 på nett for det meste, truffet hverandre ett par ganger. Men vi mistet ungen i uke 12. Vi ble forlovet etter 6 mnd. Giftet oss etter 1,5 år. Vi har nå i dag snart 2 unger om en mnd. Og vært gift i snart 1 år =) Så har vi en familie hund itilegg Den første ungen satt ikke før etter 3 forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå