Gå til innhold

Gubben er så rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har i det siste klaget over at vi har så lite penger. Jeg kan være enig i at det har vært tøft å mistet 10 000 i mnd etter at jeg ble student. Nå har jeg 12 000 utbetalt og det merkes! Men vi har klart oss helt fint det siste året. Men vi har helt klart måttet skrenket inn på diverse poster. Jeg har egentlig konsentert meg om skolen det siste året(det har vært mye teori og mye obligatorisk) så jeg har ikke hatt tid eller ork til å skaffe meg en jobb. I tillegg har samboer vært mye borte med jobben så jeg har hatt barn og bikkje alene, og uten avlastning i nærheten har det vært umulig for meg å kombinere dette med en jobb i tillegg.

Men ¨nå skal samboer det neste året har en litt mer normal arbeidstid og han har mast om jeg må skaffe meg en jobb. Så jeg gikk hen å gjorde det da :) jeg fikk meg enn jobb, hurra :) 5 min unna her vi bor og ser virkelig frem til å begynne. Men tror dere gubben ble glad på mine vegne da? haha nei for det første mente han at jeg hadde valgt det dårligste betalte sykehuset i hele byen+ at han ble stressa over at jeg skulle jobbe hele helgen som kom nå.

Jeg både gleder og gruer meg, men ser frem til å jobbe litt igjen. Men vi skal ut i praksis nå fra oktober til april så det blir rimlig hektisk på den fronten, men det går vel rundt. Andre har jo klart det før meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...