Gå til innhold

Hvor lenge før fødsel synker magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at når magen synker så er det ikke lenge igjen til fødsel?

Eller er det veldig forskjellig?

Har magen sunket hos noen av dere? og i hvilken uke gjorde den det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann så sank magen ca uke 36. Jeg hadde kraftige modningsrier og magesmerter fra rundt da, og ble satt igang i uke 39 fordi riene aldri førte lenger enn 3 cm åpning.

Skrevet

Min har vært ganske lavt nede helt siden jeg fikk magen, men den sank jo en god del i uke 35. Har fortsatt ikke skjedd noe her, 1 dag til termin :))

Skrevet

Min mage sank i uke 32/33 denne gangen. Kom aldri så høyt opp. Hun ligger langt nedi bekkenet og har gjort det en stund. Har masse menssmerter osv. Er midt mellom uke 37/38

Skrevet

Min ser eg har sunket seg litt berre frå i går =) Er 36+1. Magen synker når det nærmer seg fødsel, og babyen legg seg godt ned i bekkenet. Men kor lenge før fødsel, er det vel heller vanskelig å sei, då dette er veldig individuelt! Men saman med sterke kynnere og gjerne maserier, nærmer det seg med stormskritt =)

Skrevet

Tusen takk for svar, da er det bare å vente og se da!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

er ik uke 38, og syns ikke magen har sunket enda

Skrevet

Dette er helt individuelt. Ingen av mine (venter nr 4) har "sunket" ned i bekkenet før fødselen har vært godt i gang, bortsett fra nr. 3 som naturlig nok sank når vannet gikk dagen før...

Skrevet

Min mage har vært lav hele svangerskapet den. Men det "vanligste" er vel at den synker rundt 33-34 når de begynner å feste seg. Men det varierer jo fra person til person som alt annet i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...