Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Skal du hjemmefra ei stund, ta alltid med ei flaske med vann og litt niste. Dermed kan du unngå å kjøpe deg mat på butikk eller bensinstasjon. Her står noen av de klassiske gjerrigtipsene: http://www.nordea.no/Privat/Livssituasjoner/Studentliv/%C3%98konomitips+til+studenter/976262.html
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Takk, men nå er ikke jeg student da så de tipsa hjalp ikke så mye
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Prøv å utsett matbutikken...... jeg eeelsker å handle på matbutikken og der går det mange penger.. må bare ha ditten og datten :/
Anonym bruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg er også av den typen som eeeeeelsker å gå på matbutikken. Jeg har funnet å at om jeg skriver handleliste og sender gubben på butikken så blir det faktisk bare handlet det som står på listen og ingenting annet. Så selv om han betaler med mitt kort så sparer jeg ganske mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå