Gå til innhold

Har begynnt på pencilin kur ikveld, blitt verre....normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen idag at jeg har bihulebetennelse, har vært syk med hoste og vondt i brystet med kraftig hoste i flere uker nå hatt tannpine siste uken og vondt i hodet osv, så fikk feber idag, og har alt tatt to tabletter av pencilinen idag, hvor fort virker pencilin? Er blitt 10 ganger verre iløpet av kvelden synes jeg, kanskje normalt å bli verre før man blir bedre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må legge til at jeg er 40 uker gravid.

Skrevet

tar gjerne 2-3 dager før man merker effekt av penicillin.

God bedring!

Skrevet

Jeg har også hatt tette bihuler og hostet i 2,5 uke nå. Begynte på antibiotika, Apocillin, på mandag. Ble i allefall ikke bedre verken mandag eller i går på dagen, men i sist natt var jeg nok litt mindre tett og i dag kjenner jeg virkelig at det går rett vei. Både hoster og snørrer i dag også altså, men bedre.

God bedring!!

Skrevet

Jeg har opplevd det samme . Men jeg hadde streptokokker i halsen. Ble verre av den første pencilinen. Etter 2 dager oppsøkte jeg lege igjen og fikk en ny type og den var virkelig effektiv, så se det gjerne ann noen dager..

Skrevet

drakk masse vann og ble fort mye bedre, har ikke drukket eller spist så mye idag, så tror nok det var årsaken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...